Auteur Topic: Problemen met PDW filter, omschrijving capcode niet altijd zichtbaar  (gelezen 2585 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Beste mensen,

Ik heb het volgende probleem met PDW, althans  :-\

Sinds halverwege dit jaar, toen de stroom ineens uitviel van de pc waarop PDW draait, heb ik een probleem met het filter bestand.
Gevolg is dat, de capcode omschrijving niet zichtbaar is op de website.

Filter bestand was ineens leeg, maar na lang zoeken had ik nog ergens een backup staan.
Na gebruik van dit filter bestand leken mijn problemen voorbij, tot afgelopen woensdag.

Weer geen capcode omschrijving en een leeg filter bestand.
Zojuist het backupbestand terug gezet en in PDW wordt alles netjes weer gegeven.

En op de website is de omschrijving de ene keer wel te zien en na een volgende update weer niet (knipperlicht effect)
Tevens zag ik 2 verschillende foutmeldingen in PDW verschijnen.

1 FTP ERROR 32 UNKNOW (???? omschrijving weet ik niet meer)
2 FTP ERROR 2   FILE NOT FOUND (de ene keer vind hij de monitor wel en dan weer niet) dus de upload gaat goed, en dan weer fout.
Ik vermoed dat het probleem in een van de 2 foutmeldingen zit, alleen waar het fout gaat weet ik niet, voorzover ik het kan zien zijn de benodigde bestanden ook gewoon aanwezig.

Wie verlost mij van dit probleem?
PDW 2.162e draait sinds 21-05-2007 probleemloos, tot nu dan  :o
Windows 7
http://www.vuurvreter.eu/index.php/landelijke-meldingen
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Problemen met PDW filter, omschrijving capcode niet altijd zichtbaar
« Reactie #1 Gepost op: 6 november 2015, 16:17:45 »
NB:

Vanmiddag aardig zitten puzzelen, uiteindelijk een frisse versie werkend gekregen.
Ging helaas niet zonder slag of stoot, maar voorlopig lijkt alles weer te werken zonder foutmeldingen.

Ik kan helaas niet vertellen waar het probleem in zat, daar ben ik niet achter gekomen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.