Auteur Topic: 469.5500 in Dordrecht  (gelezen 6086 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Oldskool

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 128
Re: 469.5500 in Dordrecht
« Reactie #15 Gepost op: 26 februari 2008, 12:32:16 »
Heb deze frequentie gisteren en vandaag even uitgeluisterd en ik denk dat ik ook in Alblasserdam het signaal uit Dordrecht opvang. Het lijkt op een frequentie die gebruikt wordt door een paar klusjesmannen. Heb al meerdere keren gehoord dat er dingen gemaakt moesten worden (deuren die uit de rails gegaan waren, men hoorde de porto niet omdat men bezig was met boren) en zojuist hoorde ik ze zeggen dat de prullenbakken op de begane grond bij het stadskantoor nog niet geleegd waren. Daarmee zal ongetwijfeld stadskantoor aan de Spuiboulevard in Dordrecht bedoeld worden.

Ook werd er net iemand naar de achterzijde van het CWI geroepen, bij de fietsenstalling. Aan de Spuiboulevard in Dordrecht zit ook het CWI (op nummer 298, stadskantoor op 300). Ook heb ik ze eerder over een kantoor aan de Hellingen horen praten, dit is een zijstraat van de Spuiboulevard. Ik vermoed dus zeer sterk dat het hier gaat om de onderhoudsdienst/klusjesmannen voor de bedrijven hier. Weet niet zeker, maar het zou goed kunnen dat dit een bedrijvencomplex is. Zie ook de foto hieronder.

Met vriendelijke groet,
Jan

Scanners: UBC9000XLT, UBC280XLT, Commtel Com216
Antenne\'s: Diamond RH771