Auteur Topic: Yupiteru MVT-7100  (gelezen 3535 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Glenn

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
    • UBC 3500 XLT Community
Yupiteru MVT-7100
« Gepost op: 15 mei 2010, 16:33:31 »
Hier graag alles over de Yupiteru MVT-7100. En dan het liefst ervaringen, tips e.d.

Dit omdat ik mijn Yupiteru weer uit de kast heb getrokken en van plan ben weer eens wat actiever naar (Militaire) luchtvaart te gaan luisteren.

Ik hoor het graag.

Glenn

Offline metar

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 25
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2010, 20:24:10 »
Probeer de "zoek" functie eens van dit fantastische forum; je zult versteld staan... :!:
Yupiteru MTV-7100   Commtel COM102 STANDARD GX2310S marifoon  antennes: Diamond 150-MV en RF systems MT-A (GMDSS versie)

Offline Glenn

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
    • UBC 3500 XLT Community
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #2 Gepost op: 16 mei 2010, 12:13:20 »
Citaat van: "metar"
Probeer de "zoek" functie eens van dit fantastische forum; je zult versteld staan... :!:

Metar,

Dit is ook gedaan..... echter weinig gevonden.

Vandaar mijn posting...

Glenn

Leen Ansems

  • Gast
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #3 Gepost op: 16 mei 2010, 12:23:14 »
Citaat van: "metar"
Probeer de "zoek" functie eens van dit fantastische forum; je zult versteld staan... :!:

Dat was mijn eerste reactie ook en wat geprobeerd. Recente berichten zijn wel te vinden als je 7100 als deelwoord intikt, maar berichten uit het wat verdere verleden komen er (nog) niet uit. Mogelijk heeft dat te maken met de overzetting van het forum. Mischien dat Remon dat deel nog moet doen (ik heb er geen verstand van  :oops: ). Er zijn genoeg berichten over de MVT-7100 verschenen, dus dat moet toch wat opleveren....
Wie Glenn kan helpen is dan ook welkom om zijn reactie te geven.

PD1EU

  • Gast
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #4 Gepost op: 16 mei 2010, 13:51:09 »
Bij het intikken van "yupiteru 7100" kom je toch een heel eind in het verleden.

Citaat van: "Glenn"
Hier graag alles over de Yupiteru MVT-7100. En dan het liefst ervaringen, tips e.d.

Heb je vragen over de bediening of lukt je iets niet ?

-Ed

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1986
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #5 Gepost op: 16 mei 2010, 16:23:35 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Citaat van: "metar"
Probeer de "zoek" functie eens van dit fantastische forum; je zult versteld staan... :!:

Dat was mijn eerste reactie ook en wat geprobeerd. Recente berichten zijn wel te vinden als je 7100 als deelwoord intikt, maar berichten uit het wat verdere verleden komen er (nog) niet uit. Mogelijk heeft dat te maken met de overzetting van het forum. Mischien dat Remon dat deel nog moet doen (ik heb er geen verstand van  :oops: ). Er zijn genoeg berichten over de MVT-7100 verschenen, dus dat moet toch wat opleveren....
Wie Glenn kan helpen is dan ook welkom om zijn reactie te geven.

De zoekindex is helemaal opnieuw opgebouwd.

Berichten uit een ver verleden kunnen verwijderd zijn. Voor de verhuizing stond "pruning" aan in diverse rubrieken. Dit hield in dat topics ouder dan een paar jaar, waar niet meer gereageerd is, verwijderd werden. Dit om de omvang van de database in toom te houden.

Na de verhuizing heb ik "pruning" meteen uitgeschakeld.

Offline Glenn

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
    • UBC 3500 XLT Community
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #6 Gepost op: 18 mei 2010, 12:30:55 »
Citaat van: "PD1EU"
Bij het intikken van "yupiteru 7100" kom je toch een heel eind in het verleden.

Citaat van: "Glenn"
Hier graag alles over de Yupiteru MVT-7100. En dan het liefst ervaringen, tips e.d.

Heb je vragen over de bediening of lukt je iets niet ?

-Ed

Hallo,

Nee hoor alles gaat goed wil alleen bevindingen delen en een algemene posting hebben voor de Yupiteru, aangezien ik er een bezit  :)

PD1EU

  • Gast
Re: Yupiteru MVT-7100
« Reactie #7 Gepost op: 18 mei 2010, 12:58:22 »
Citaat van: "Glenn"
Nee hoor alles gaat goed wil alleen bevindingen delen en een algemene posting hebben voor de Yupiteru, aangezien ik er een bezit

Zelf starten met je bevindingen maakt het delen wat makkelijker  :wink:
Veel mensen zullen toch terug kijken in de database ( anti wiel uitvinden modus ).

-Ed