Auteur Topic: Complete antennekabel kopen  (gelezen 2193 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

reitsmar

  • Gast
Complete antennekabel kopen
« Gepost op: 19 augustus 2004, 08:41:32 »
Beste mensen,

Sorry als dit al eerder gevraagd is maar met zoeken kon ik het niet vinden.
Ik ben eigenlijk op zoek naar een complete antennekabel. Hiermee bedoel ik dat de connectoren er al aangemaakt zijn. Ik heb een discone antenne die ik wil verbinden met mijn handscanner.
Nu kan je antennekabel kopen en connectoren en dat zelf in elkaar zetten.
Klinkt misschien dom maar daar ben ik dus absoluut onhandig in, laat staan het feit dat de soldeerbout en ik een hele slechte relatie hebben.
Mijn vraag is dus of en waar ik complete antennekabels kan kopen die ik gewoon kan aansluiten en klaar......

Alvast bedankt voor jullie moeite.

gr,
Robert

Aviator81

  • Gast
Re: Complete antennekabel kopen
« Reactie #1 Gepost op: 19 augustus 2004, 09:04:49 »
Robert,

Als je het vriendelijk vraagt doet de zaak waar je de kabel koopt dit gewoon voor je. Stuur even een mailtje en je weet het.

Mocht je een negatief antwoord krijgen, stuur me even een PB. Ik weet in ieder geval 1 zaak die zo klantvriendelijk is dit voor je te verzorgen (maar ik ga hier geen gratis reclame maken  :wink: )

reitsmar

  • Gast
Re: Complete antennekabel kopen
« Reactie #2 Gepost op: 19 augustus 2004, 09:18:47 »
Die zaak waar ik ooit geweest ben deed het voor als fluitje van een cent. Dat zal misschien voor bijna iedereen ook wel gelden maar voor mij helaas dus niet.

Ik begrijp je standpunt (gedeeltelijk) wat betreft reclame maken dus PM is al verstuurd. Echter als iedereen nu zijn voorkeur geeft dan mag het weer wel. Het wordt dan een vergelijkend onderzoek :)

Bedankt voor je reactie.

Robert