Auteur Topic: CallMax signaal op F2  (gelezen 3563 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Wilfred

  • Gast
CallMax signaal op F2
« Gepost op: 2 april 2005, 12:10:48 »
Sinds zaterdag ochtend geven 2 pagers van mij aan, dat er geen signaal zou zijn op CallMax F2. Dan schrijf ik over de locatie Franeker.

Kan iemand rapporteren hoe het signaal in zijn regio is?

Gr. Wilfred

Wilfred

  • Gast
Re: CallMax signaal op F2
« Reactie #1 Gepost op: 2 april 2005, 12:20:01 »
Is er meer aan de hand bij CallMax? Als ik bel naar mijn maxer nummer krijg ik geen gehoor en bel ik via een GSM krijg ik de melding 'Netwerk bezet'.

Gr. Wilfred

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: CallMax signaal op F2
« Reactie #2 Gepost op: 2 april 2005, 12:58:51 »
Citaat van: "Wilfred"
Is er meer aan de hand bij CallMax?

Ik denk dat "Eindhoven" helemaal plat ligt. Hier is het ook doodstil op 460.91875 en volgens de logfiles is het laatste bericht ontvangen (en dus ook verzonden) om 11:37. Dit lijkt me toch wel een bijzonder kwalijke zaak, verschillende regio's hebben aardig wat mensen op Callmax zitten. Zo zag ik zojuist dit bericht van NHN op P2000 :

0200020   12:42:12 02-04-05    FLEX-A    ALPHA  1600    Henk, even bellen ivm storing diafaan prio 3

Diafaan zal een foutmelding geven omdat hij zijn bericht niet kwijt kan. NHN heeft leidinggevenden, de VC en OvD-G's op Callmax. Flevoland alarmeert de officieren, de GHOR Gelderland-Zuid maakt er gebruikt van, de officieren van Rotterdam-Rijnmond en in verschillende regio's maakt de Mobiele Eenheid er gebruik van.

Nu maar hopen dat zich geen calamiteit voordoet...

Groeten, Peter.

Offline mem

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 191
Re: CallMax signaal op F2
« Reactie #3 Gepost op: 18 april 2005, 20:42:03 »
Citaat
Nu maar hopen dat zich geen calamiteit voordoet.

Ik zag toevallig dit berichtje nog staan. Tja dat was me wat die storing, maak je gelukkig niet al te vaak mee. Alle sleutelfunctionarissen op Callmax zijn met een voorwaarschuwing op GSM gezet. Het duurde toch nog enkele uren voordat alles weer in bedrijf was. Wat dat betreft zal ik blij wezen als P2000 helemaal gereed is.