Auteur Topic: Monitorcode CPA Hollands-Midden  (gelezen 4205 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

wilbert

  • Gast
Monitorcode CPA Hollands-Midden
« Gepost op: 19 januari 2005, 18:25:14 »
Hoi

Ik zie de laatste tijd veelvuldig de monitorcode van de cpa Hollands-Midden (1503910) voorbij komen. Opvallend genoeg behoort deze cap-code echter toe aan de range van brandweer cap-codes. Iemand enig idee of dit zo blijft of dat dit een tijdelijke testcode is?

Gr Wilbert

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Monitorcode CPA Hollands-Midden
« Reactie #1 Gepost op: 19 januari 2005, 18:30:32 »
Citaat van: "wilbert"
Hoi

Ik zie de laatste tijd veelvuldig de monitorcode van de cpa Hollands-Midden (1503910) voorbij komen. Opvallend genoeg behoort deze cap-code echter toe aan de range van brandweer cap-codes. Iemand enig idee of dit zo blijft of dat dit een tijdelijke testcode is?

Gr Wilbert

Ik denk dat je dat zelf al beantwoord hebt, je weet tot lang na de invoering niet welke code waar voor is. Dat moet allemaal weer uitgezocht worden net als toen met 5-tvo.

Of de insiders moeten lekker babbelen :D

Maar zo net ging de monitor 1503900(de echte brw monitorcode) *niet* met een alarm voor Alphen mee dus hou het er maar op dat het allemaal testen zijn van Hollands Midden.

wilbert

  • Gast
Re: Monitorcode CPA Hollands-Midden
« Reactie #2 Gepost op: 19 januari 2005, 18:34:27 »
Citaat van: "Wopper"
Citaat van: "wilbert"
Hoi

Ik zie de laatste tijd veelvuldig de monitorcode van de cpa Hollands-Midden (1503910) voorbij komen. Opvallend genoeg behoort deze cap-code echter toe aan de range van brandweer cap-codes. Iemand enig idee of dit zo blijft of dat dit een tijdelijke testcode is?

Gr Wilbert

Ik denk dat je dat zelf al beantwoord hebt, je weet tot lang na de invoering niet welke code waar voor is. Dat moet allemaal weer uitgezocht worden net als toen met 5-tvo..

Wat ik bedoel is dat er bij P2000 speciale ranges zijn voor de brandweer, ambulance en politie. Vreemd om dan te constateren dat in dit specifieke geval (bij deze ene code) vanaf wordt geweken. Een monitorcode binnen de cpa-range had logischer geweest.

Offline nwpvr

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 23
    • http://www.fotonielsvanrooij.nl
Re: Monitorcode CPA Hollands-Midden
« Reactie #3 Gepost op: 19 januari 2005, 19:57:57 »
In testfase is dat niet zo vreemd.. Zolang het in een regio nog niet daadwerkelijk operationeel is, kunnen ze elke code die in hun regioreeks valt, gebruiken voor testdoeleinden.

Straks als het operationeel is, dan zal dat ongetwijfeld gescheiden worden.