Auteur Topic: zaanstad doet het niet meer  (gelezen 6459 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Hans RBZW

  • Gast
Re: zaanstad doet het niet meer
« Reactie #15 Gepost op: 12 januari 2005, 20:08:47 »
Ramon,
mogelijk dat je jezelf eerst even op de hoogte stelt voor je iets schrijft, de enige reden dat een aantal dagen de monitorcode niet is uitgezonden had te maken met een fout in de koppeling tussen GMS en het P2000, hierdoor liepen de systemen vast waardoor ook niet meer analoog gealarmeerd kon worden!
Aangezien ditniet de bedoeling is en ook de 632 niet meer op straat komt is dat niet goed denk ik, er is dus niemand gepest en de cvd en andere officieren hebben hier niets mee van doen gehad dat het weer mee te lezen is, verantwoordelijk is de afdeling beheer C2000 die de problemen voorlopig heeft opgelost.

Dit even voor jouw beeldvorming Ramon632.

Hans.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: zaanstad doet het niet meer
« Reactie #16 Gepost op: 12 januari 2005, 20:58:21 »
Zo zie je maar weer hoe de broodjes aap verhalen in de wereld komen he.

Ramon632

  • Gast
Re: zaanstad doet het niet meer
« Reactie #17 Gepost op: 13 januari 2005, 09:20:03 »
Citaat
Ramon,
mogelijk dat je jezelf eerst even op de hoogte stelt voor je iets schrijft, de enige reden dat een aantal dagen de monitorcode niet is uitgezonden had te maken met een fout in de koppeling tussen GMS en het P2000, hierdoor liepen de systemen vast waardoor ook niet meer analoog gealarmeerd kon worden!
Aangezien ditniet de bedoeling is en ook de 632 niet meer op straat komt is dat niet goed denk ik, er is dus niemand gepest en de cvd en andere officieren hebben hier niets mee van doen gehad dat het weer mee te lezen is, verantwoordelijk is de afdeling beheer C2000 die de problemen voorlopig heeft opgelost.

Dit even voor jouw beeldvorming Ramon632.

Hee Hans,

Ik schrijf een verhaal van wat ik heb gehoord van een zeker commando lid. Vandaar mijn tekst.

Maar ik mail je de aanleiding wel.

Groet Ramon

Offline rik

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 364
Re: zaanstad doet het niet meer
« Reactie #18 Gepost op: 13 januari 2005, 18:11:24 »
Go ,
Hebben ze bij de brandweer zaanstad ook commando's??
Is dat soms een speciale eenheid die onder alle omstandigheden kan opereren?
Vandaar toen die inzet met die helicopter.
Nu begrijp ik het. :lol: