Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Scanners en Ontvangers

AOR AR DV1 en DV10

(1/22) > >>

j4:
Bij deze een nieuwe Aor dv1 nieuw gekocht . Voor mij is dat een moeilijk toestel . Dat digitale.    Indien ik geen nl  versie handleiding vindt , of een Belgisch lijst van repeaters en frequenties Oost-Vlaanderen voor erin te laden.  Dan enkel resterende mij nog de software aan te kopen.   verkoop ik hem.  Is nieuw nog niets geprogrammeerd en voorzien laatste software tetra enz.     Wie mij link kan bezorgen nl versie handleiding of anders zet ik hem in de afdeling te koop.   Alles aanwezig factuur , garantie enz.

gerrit63:
Misschien dat je met een translate programma het kan vertalen ?

j4:
ja al eens gedaan     maar papieren versie of direct nl versie digitaal     want vertalen op internet is ook maar rare vertalingen meestal

gerrit63:
Klopt , soms zie je de vreemdste zinnen.
Heb je familie of vrienden die het kunnen vertalen ?

j4:
niet echt     daarom zou ik hem terug verkopen      volgens mij moet je veel tijd hebben om dit perfect in te stellen     wel eens getest op dmr freq en op stand automaat en mooi geluid en toont de slots en collor       zonder iets in te stellen       maar dat ist       ik had wel verwacht dat daar nl handleiding zou van te vinden zijn      blijkbaar niet

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie