Auteur Topic: Freq Software  (gelezen 3498 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Jac

  • Gast
Freq Software
« Gepost op: 7 januari 2007, 15:17:40 »
Hallo Allemaal

Ik ben op zoek naar een software prog. waar mee ik de losse frequenties die ik hier op de site overal tegen kom, zelf kan opslaan. IK heb altijd de frequentie wijzer gebruikt, maar ben nu op zoek naar iets nieuws.
weet er iemand waar ik dat vandaan kan halen,of kopen!.

Gr.S.Verheij

Offline Willibrordus

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 59
Re: Freq Software
« Reactie #1 Gepost op: 8 januari 2007, 12:18:57 »
Misschien zelf iets maken in Excel of Access. Kan je het precies maken zoals je het zelf wilt en heb je er dubbel plezier van.
Met vriendelijke groet
Willy

MVT-7100, Realistic PRO-2035, UBC760XLT, UBC3500XLT

Offline John R

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 443
    • http://www.home.zonnet.nl/john-r
Re: Freq Software
« Reactie #2 Gepost op: 8 januari 2007, 16:35:24 »
Filemaker Pro is ook een uitstekend programma om databases mee te maken.

groeten  John R

Jac

  • Gast
Scanner software
« Reactie #3 Gepost op: 12 januari 2007, 11:39:55 »
Hallo

Bedankt voor de moeite, Ben nog aan het zoeken op internet, en heb wel wat gevonden een programma genaamd ""Frequency Filer"" ziet er wel goed uit ,maar ik weet nog niet precies hoe het werkt, dat ben ik nog aan het uitzoeken. is er iemand mee bekend ? met dit programma ?.

Gr.Jac

Offline Willibrordus

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 59
Re: Scanner software
« Reactie #4 Gepost op: 15 januari 2007, 08:25:01 »
Citaat van: "Jac"
Hallo
Ben nog aan het zoeken op internet, en heb wel wat gevonden een programma genaamd ""Frequency Filer"" ziet er wel goed uit ,maar ik weet nog niet precies hoe het werkt,
Gr.Jac

Ik heb het programma ook even opgezocht en uit geprobeerd. Het gewoon invoeren levert geen problemen op, alleen het importeren. Ik heb frequenties in excel staan, maar ik krijg die niet geimporteerd, de omschrijvingen wel, maar niet de frequentie zelf. Bij het handmatig in voeren moet je deze notatie gebruiken, 118,600 . Maar als deze notatie in het csv bestand staat, wordt deze verdeeld over twee kolommen en als ik die twee kolommen samenvoeg krijg 118 600 en als ik dan op convert druk komt er 0,000 te staan. :(
Met vriendelijke groet
Willy

MVT-7100, Realistic PRO-2035, UBC760XLT, UBC3500XLT