Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 151298 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Jack S.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 131
Re: uniden usc230
« Reactie #60 Gepost op: 3 maart 2007, 23:10:58 »
Johan,

Wanneer je "New Channel" in de display hebt staan moet je niet op E drukken maar de stappenschakelaar verdraaien. Daarmee selecteer je vervolgens één voor één alle m.b.v. C C gevonden en opgeslagen freq's. Wanneer na verdraaien "New Channel" blijft staan betekend dit dat de Group "Found Channels" geen freq's. bevat en er dus niets is opgeslagen.

Ik heb inmiddels een System en Group quick key toewezen aan Close Call / Found Channels en hoef daarom niet meer telkens door het menu heen te stappen om bij de met C C gevonden freq's te komen. Gewoon m.b.v. de quick key de gewenste Group selecteren en je kunt meteen door de gevonden freq's heendraaien.

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #61 Gepost op: 3 maart 2007, 23:20:51 »
Verdorie wat klinkt dat toch leuk allemaal ;)
Ik denk dat er hier ook maar een 230 moet komen, weer een apparaat erbij :|

Offline ScanWeb

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 200
Re: uniden usc230
« Reactie #62 Gepost op: 4 juni 2007, 12:05:21 »
iemand al de firmware 2.1 in zijn USC230 zitten?

http://www.uniden.com/files/SC-230_V2_10.htm

mvg

Marcel

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: uniden usc230
« Reactie #63 Gepost op: 4 juni 2007, 13:34:31 »
Van Marcel heb ik dan de firmware en update software gekregen. Je moet de batterijen er uit halen, de pc kabel aansluiten, dan L/O, Scan en de 6 ingedrukt houden en dan de voedingskabel van de adapter er in steken. Nou was die toetstencombinatie al een gedoe maar met behulp van mijn dochter is het gelukt. Alleen hoe vaak we het probeerden, de scanner deed niet wat ie volgens de gebruiksaanwijzing moest doen. Helaas dus geen firmware update.

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1738
Re: uniden usc230
« Reactie #64 Gepost op: 4 juni 2007, 15:42:35 »
Citaat van: "ScanWeb"
iemand al de firmware 2.1 in zijn USC230 zitten?

http://www.uniden.com/files/SC-230_V2_10.htm

mvg

Marcel

Is dit wel een update voor het Europese model? (Boven de pagina staat BC246T; kan en foutje zijn:? )
Op een engels forum had iemand geprobeerd de firmware update van de BR330T in zijn 3500xlt te laden en dat ging ook mis. :|

Offline ScanWeb

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 200
Re: uniden usc230
« Reactie #65 Gepost op: 4 juni 2007, 16:17:55 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Citaat van: "ScanWeb"
iemand al de firmware 2.1 in zijn USC230 zitten?

http://www.uniden.com/files/SC-230_V2_10.htm

mvg

Marcel

Is dit wel een update voor het Europese model? (Boven de pagina staat BC246T; kan en foutje zijn:? )
Op een engels forum had iemand geprobeerd de firmware update van de BR330T in zijn 3500xlt te laden en dat ging ook mis. :|

Tsja, er staat overal USC230:

SC-230_V2_10.scn 2.10.00 Firmware load for the SC230. Use BC_VUP to apply. 612 KB  10/13/2006
mvg

Marcel

Offline Jack S.

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 131
Re: uniden usc230
« Reactie #66 Gepost op: 4 juni 2007, 22:17:13 »
Deze update is alleen bedoeld voor de SC230, oftewel de Amerikaanse uitvoering van deze scanner.
De updater checked voor starten van het updateproces op juiste firmware/scannertype en zal het proces bij een USC230 daarom afbreken.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: uniden usc230
« Reactie #67 Gepost op: 4 juni 2007, 22:19:52 »
Bedankt voor de info Jack. Ik doe er verder niks meer mee.

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #68 Gepost op: 5 juni 2007, 16:18:17 »
Ik heb ook een USC230xlt besteld, was 149 euro bij Jacobs, bij vooruitbetaling geen verzendkosten.

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #69 Gepost op: 8 juni 2007, 15:08:44 »
Inmiddels is de scanner binnen, ik loop tegen wat dingetjes aan...
Als ik een signaal te horen krijg met Close Call scant de scanner weer verder na 5 seconden ongeacht of het signaal er nog is, dit wil ik niet, hij mag pas verder als het signaal uit de lucht is.
Verder is het zo dat als ik met een porto een signaal neerzet dat hij hem keurig vind met Close Call maar als ik dan nóg een keer ga zenden dat hij hem negeert, als ik dan een kanaal opschuif pakt hij hem weer wel, dit wil ik niet, hij moet alles blijven pakken.
Weet iemand hoe ik dat kan instellen?

Offline ScanWeb

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 200
Re: uniden usc230
« Reactie #70 Gepost op: 8 juni 2007, 15:48:46 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Inmiddels is de scanner binnen, ik loop tegen wat dingetjes aan...
Als ik een signaal te horen krijg met Close Call scant de scanner weer verder na 5 seconden ongeacht of het signaal er nog is, dit wil ik niet, hij mag pas verder als het signaal uit de lucht is.
Verder is het zo dat als ik met een porto een signaal neerzet dat hij hem keurig vind met Close Call maar als ik dan nóg een keer ga zenden dat hij hem negeert, als ik dan een kanaal opschuif pakt hij hem weer wel, dit wil ik niet, hij moet alles blijven pakken.
Weet iemand hoe ik dat kan instellen?

Volgens mij bedoel je pagina 74 van de manual: Set CC_Override. Die moet je aan zetten.

mvg

Marcel

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #71 Gepost op: 8 juni 2007, 15:59:08 »
Dat werkt niet Marcel, soms wel maar soms zend ik meer dan 10 seconden en is hij aan het zoeken maar hij vind dan niets.

Offline ScanWeb

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 200
Re: uniden usc230
« Reactie #72 Gepost op: 8 juni 2007, 16:02:22 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Dat werkt niet Marcel, soms wel maar soms zend ik meer dan 10 seconden en is hij aan het zoeken maar hij vind dan niets.

Kan je eens kijken welke Close Call banden je aan hebt staan?

Mvg

Marcel

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #73 Gepost op: 8 juni 2007, 16:03:46 »
Citaat van: "ScanWeb"
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Dat werkt niet Marcel, soms wel maar soms zend ik meer dan 10 seconden en is hij aan het zoeken maar hij vind dan niets.

Kan je eens kijken welke Close Call banden je aan hebt staan?

Alles ;)

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1738
Re: uniden usc230
« Reactie #74 Gepost op: 8 juni 2007, 16:04:21 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Inmiddels is de scanner binnen, ik loop tegen wat dingetjes aan...
Als ik een signaal te horen krijg met Close Call scant de scanner weer verder na 5 seconden ongeacht of het signaal er nog is, dit wil ik niet, hij mag pas verder als het signaal uit de lucht is.
Verder is het zo dat als ik met een porto een signaal neerzet dat hij hem keurig vind met Close Call maar als ik dan nóg een keer ga zenden dat hij hem negeert, als ik dan een kanaal opschuif pakt hij hem weer wel, dit wil ik niet, hij moet alles blijven pakken.
Weet iemand hoe ik dat kan instellen?

Heb je de scanner misschien op CloseCall Autostore staan?
Dan slaat hij de gevonden freq. 1x op en negeert  'm vervolgens.
In CloseCall Only zou het wel goed moeten werken.
Het kan ook nog aan je delay liggen...
Ik zal vanavond even in het menu duiken
(de 3500 en USC230 hebben dezelfe menustructuur)