Auteur Topic: uniden usc230  (gelezen 150278 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1735
Re: uniden usc230
« Reactie #30 Gepost op: 8 januari 2007, 17:05:24 »
Citaat van: "D a a f"
Citaat van: "MarkSchutte"
Wat voor lokatie had je in gedachten? Ik hoop een beetje ver verwijderd van sterke omroepzenders.

Schiphol :)

Ik vraag me af of het daar goed werkt Daaf.
Al die sterke zenders daar waarvan een aantal met een continu signaal vind de C.C. niet zo fijn.
Overigens is het me nog niet gelukt hier een overvliegende kist op te pikken met C.C., ik denk dat die sterke omroepzenders roet in het eten gooien :?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: uniden usc230
« Reactie #31 Gepost op: 8 januari 2007, 17:09:22 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Ik vraag me af of het daar goed werkt Daaf.
Al die sterke zenders daar waarvan een aantal met een continu signaal vind de C.C. niet zo fijn.
Overigens is het me nog niet gelukt hier een overvliegende kist op te pikken met C.C., ik denk dat die sterke omroepzenders roet in het eten gooien :?

Nee joh, dat was maar een geintje. Vandaar ook de  :)  erachter.

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1735
Re: uniden usc230
« Reactie #32 Gepost op: 8 januari 2007, 17:26:00 »
Citaat van: "D a a f"
Nee joh, dat was maar een geintje. Vandaar ook de  :)  erachter.

Ik had het kunnen weten  :oops:
Maar goed, juist daar waar (nog) wat te ontdekken valt werkt de C.C. het minst :?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: uniden usc230
« Reactie #33 Gepost op: 8 januari 2007, 17:51:33 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Citaat van: "D a a f"
Nee joh, dat was maar een geintje. Vandaar ook de  :)  erachter.

Ik had het kunnen weten  :oops:
Maar goed, juist daar waar (nog) wat te ontdekken valt werkt de C.C. het minst :?

Misschien is de Veluwe een goede testplek ?  Hoog, met relatief weinig sterke zenders volgens mij...

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #34 Gepost op: 8 januari 2007, 18:39:29 »
Leuk die speculaties maar zowel de locatie als de dag staan al vast, het gaat gebeuren in Limburg en wel op een zaterdag.
Het is al vele malen uitgesteld vanwege het slechte weer, nu maar hopen dat jet weer snel beter wordt.
Uiteraard gaat de 72xlt getset worden en zo ook een aantal andere Close Call scanners en counters.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: uniden usc230
« Reactie #35 Gepost op: 8 januari 2007, 18:56:05 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Leuk die speculaties maar zowel de locatie als de dag staan al vast, het gaat gebeuren in Limburg en wel op een zaterdag.
Het is al vele malen uitgesteld vanwege het slechte weer, nu maar hopen dat jet weer snel beter wordt.
Uiteraard gaat de 72xlt getset worden en zo ook een aantal andere Close Call scanners en counters.

Oh, fijn dat anderen daar ook aan kunnen meedoen. Had naar mijn idee ook even gemelden kunnen worden hier op het forum wat betreft waar en wanneer denk ik zo. Maar goed.....

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: uniden usc230
« Reactie #36 Gepost op: 8 januari 2007, 22:10:42 »
Citaat van: "D a a f"
Oh, fijn dat anderen daar ook aan kunnen meedoen. Had naar mijn idee ook even gemelden kunnen worden hier op het forum wat betreft waar en wanneer denk ik zo. Maar goed.....

Het is in diverse topics ter sprake gekomen voor zover ik kan herinneren.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: uniden usc230
« Reactie #37 Gepost op: 9 januari 2007, 00:58:24 »
Citaat van: "Remon"
Citaat van: "D a a f"
Oh, fijn dat anderen daar ook aan kunnen meedoen. Had naar mijn idee ook even gemelden kunnen worden hier op het forum wat betreft waar en wanneer denk ik zo. Maar goed.....

Het is in diverse topics ter sprake gekomen voor zover ik kan herinneren.

Het testen van die scanners? Zal ik m'n bril wel met een plakkie ham schoongemaakt hebben dat ik die niet gezien heb.

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #38 Gepost op: 9 januari 2007, 06:54:35 »
Citaat van: "D a a f"
Citaat van: "Remon"
Citaat van: "D a a f"
Oh, fijn dat anderen daar ook aan kunnen meedoen. Had naar mijn idee ook even gemelden kunnen worden hier op het forum wat betreft waar en wanneer denk ik zo. Maar goed.....

Het is in diverse topics ter sprake gekomen voor zover ik kan herinneren.

Het testen van die scanners? Zal ik m'n bril wel met een plakkie ham schoongemaakt hebben dat ik die niet gezien heb.

Als jij met je vriendin wat leuks gaat doen, zet je het dan ook even in de nieuwsgroep want misschien zijn er ook anderen die meewillen doen.

Wat een geneuzel zeg, we zijn met een paar man al maanden van plan Close Call spullen te testen en daar ga jij je er druk om maken?
Ik heb een aantal mensen gevraagt of ze er ook bij willen zijn, sommigen willen dat en andere weer niet.
Van mij mogen de offtopic berichten weggehaald worden, het ging volgens mij over een scanner... ;)

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #39 Gepost op: 9 januari 2007, 07:02:51 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Close Call test staat nog steeds in de planning alleen gooit het weer steeds roet in het eten, als je meewilt doen is dat wat mij betreft prima (moet je wel een stukje rijden) :P

Lijkt me aardig Gert Jan, maar dan zowel de C.C. van de 72/92-, 3500, en usc230.
En misschien zijn er nog meer zaken die we gelijk kunnen testen zoals gevoellgheid etc. (eventueel ook van andere scanners...)
Wat voor lokatie had je in gedachten? Ik hoop een beetje ver verwijderd van sterke omroepzenders.

Wat ik nu weet gaat het volgende spul mee:

UBC72xlt
USC230
UBC3500xlt
Optoelectronics Scout 40
Optoelectronics Xplorer
Aceco counter

Volgens mij gaan er nog een paar Amerikaanse modellen mee dat weet ik even niet uit mijn hoofd.

Offline Mark Schutte

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1735
Re: uniden usc230
« Reactie #40 Gepost op: 9 januari 2007, 09:06:27 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Leuk die speculaties maar zowel de locatie als de dag staan al vast, het gaat gebeuren in Limburg en wel op een zaterdag.
Het is al vele malen uitgesteld vanwege het slechte weer, nu maar hopen dat jet weer snel beter wordt.
Uiteraard gaat de 72xlt getset worden en zo ook een aantal andere Close Call scanners en counters.

Limburg is i.d.d. niet naast de deur, en ik bezit helaas geen auto.
Maar goed je bent al voorzien van alle modellen zie ik dus mijn aanwezigheid is niet echt noodzakelijk. Ben wel zeer benieuwd naar de resultaten...
Ik zal binnenkort de C.C. van de 3500 en de 72 vast met elkaar vergelijken.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21588
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: uniden usc230
« Reactie #41 Gepost op: 9 januari 2007, 09:09:56 »
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Leuk die speculaties maar zowel de locatie als de dag staan al vast, het gaat gebeuren in Limburg en wel op een zaterdag.

Maar welke zaterdag? Want als het komende zaterdag weer regent dan zal het toch niet doorgaan lijkt mij.

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #42 Gepost op: 9 januari 2007, 15:41:40 »
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "Gert Jan Faas"
Leuk die speculaties maar zowel de locatie als de dag staan al vast, het gaat gebeuren in Limburg en wel op een zaterdag.

Maar welke zaterdag? Want als het komende zaterdag weer regent dan zal het toch niet doorgaan lijkt mij.

Welke zaterdag hangt af van het weer en of we kunnen, sommige mensen moet ook op zaterdag werken of hebben andere verplichtingen.

Gert Jan

  • Gast
Re: uniden usc230
« Reactie #43 Gepost op: 9 januari 2007, 15:42:52 »
Citaat van: "MarkSchutte"
Limburg is i.d.d. niet naast de deur, en ik bezit helaas geen auto.
Maar goed je bent al voorzien van alle modellen zie ik dus mijn aanwezigheid is niet echt noodzakelijk. Ben wel zeer benieuwd naar de resultaten...
Ik zal binnenkort de C.C. van de 3500 en de 72 vast met elkaar vergelijken.

Uiteraard gaan we de resulaten laten weten, en je mag met mij meerijden als je naar Amersfoort Centraal komt ;)

Offline ScanWeb

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 200
Re: uniden usc230
« Reactie #44 Gepost op: 12 januari 2007, 14:57:54 »
Zo, heb er nu 1759 frequenties in staan, volgens de scanner zit ik nu op 89% vol.

Mvg

Marcel