Frequenties > Groningen

112groningen

<< < (3/7) > >>

Fran:

--- Citaat van: "elsinga" ---En "crypto" is gewoon spraakinversie. Vrij makkelijk om te zetten. ;)
--- Einde van citaat ---

Las ik ergens al. Ik heb Cooledit 2000 op mijn pjoeter, maar welk algoritme laat er er op los?

Gr.
Fran

p.s. bedankt voor die frequentielijsten!
p.s. 2: momenteel is het vrij druk op de bovengenoemde frequentie. Er gaat iets gebeuren om 3.00 uur... Volgens degene die dat zei "luisterde er toch geen hond mee..." WOEF!  ;)

elsinga:
Ik gebruik daarvoor Adobe Audition, waar ik de functie Modulate kies met een frequentie van 3267Hz. Die 3267 Hz is dus het inversiepunt (ergens tussen 3260 en 3270 Hz, de verschillende porto's zijn niet allemaal even strak afgesteld heb ik het idee).

Die actie om 03:00 zou wel eens de berging van een vrachtauto op de A7 geweest kunnen zijn. (ik luister alleen overdag mee, vanaf het werk, dus weet dat niet zeker)

Rene:
Af en toe is er wel wat communicatie verkeer.
Ook met de zgn. cripto, maar het viel me op, bij ernstige ongevallen zoals vorige week, dat ze in die mode verder gaan.

Ik heb net sinds 7 febr. weer een scanner (Realistic Pro-2006) en ben nog het één en ander aan het uitzoeken.
Robert, bedankt voor je bct file, had eerst je pdf's van je site binnengehaald, maar dit is toch beter.

Fran:

--- Citaat van: "elsinga" ---Ik gebruik daarvoor Adobe Audition, waar ik de functie Modulate kies met een frequentie van 3267Hz. Die 3267 Hz is dus het inversiepunt (ergens tussen 3260 en 3270 Hz, de verschillende porto's zijn niet allemaal even strak afgesteld heb ik het idee).
--- Einde van citaat ---

Hmmm... eens uitvissen hoe dat in Cooledit moet. Er zit een functie in om toontjes te genereren met inderdaad ook zo'n modulate functie.


--- Citaat ---Die actie om 03:00 zou wel eens de berging van een vrachtauto op de A7 geweest kunnen zijn. (ik luister alleen overdag mee, vanaf het werk, dus weet dat niet zeker)
--- Einde van citaat ---

Heel goed mogelijk. Er werd inderdaad gesproken over de A7 en een afslag die afgezet zou worden... Het was echter behoorlijk stil om 3.00 en ik ben dus maar gaan slapen.

Gr.
Francina

Discriminator:

--- Citaat van: "Fran" ---Hmmm... eens uitvissen hoe dat in Cooledit moet. Er zit een functie in om toontjes te genereren met inderdaad ook zo'n modulate functie.
--- Einde van citaat ---

viewtopic.php?f=1&t=15099&p=135477&#p135465

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie