Ik ben gisteren bij de training geweest, inclusief mijn porto scanner.
De volgende frequenties waren in gebruik:
172.050 voor race control met de baanposten en bezemwagens (=uitgang relais)
457.290 voor race control met de baancommissarissen rond start/finisch en de pitstraat en de safety car. Op 457 mhz. is de uitgang en 467 is de ingang van het relais. Ik zie dit vaak verkeerd in lijsten staan. Deze situatie is echter al jaren zo.
167.590 met CP Circuit, het medische kanaal voor de baan. Met de ambulance's A t/m H en de 2 medical cars (interventiewagens).
164.950 en 159.870 met CP Circuit, het medische kanaal voor het publiek. Met de EHBO posten, ambulance's voor het publiek en de trauma helikopter (roepnummer 82.57, de PH-MAA, de reserve LifeLiner).
469.570 met CP Circuit met verkeerstoezicht op de aanvoerwegen en de verkeersregelaars, ook per motor (= uitgang relais).
153.160 met CP Circuit met de kaartverkoop en toegangscontroles (=uitgang relais; ingang relais op 148.560)
154.1125 met CP voor de beveiliging en toegangscontroles (=uitgang relais, ingang op 149.5125)
152.2375 met CP voor de kaartverkoop
150.3875 met de CP, verdere toepassing onbekend.
Op 466.700 en 468.200 zat de BBC met draadloze microfoons.
Op 172.990 zit de Evenementenorganisatie voor de binnenstad van Assen.
Op diverse frequenties in de 456, 458 en 459 zit data verkeer.
De eerder op dit forum getoonde Dorna kanalen kloppen, mijn Italiaans is echter niet zo goed, dus ik heb ze er vrij snel weer uit gehaald.