Auteur Topic: RecAll Pro  (gelezen 4690 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Rensticar

  • Gast
RecAll Pro
« Gepost op: 29 februari 2004, 16:39:58 »
Ik gebruik al jaren het programma RecAll Pro voor het registreren van scannergesprekken; echter de laatste tijd heb ik het probleem dat mijn PC geregeld vastloopt wanneer ik dit programma gebruik. Wie heeft soortgelijke ervaringen en wie heeft er een oplossing voor dit probleem ?

groetjes CW

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: RecAll Pro
« Reactie #1 Gepost op: 29 februari 2004, 16:45:00 »
Citaat van: "Rensticar"
Ik gebruik al jaren het programma RecAll Pro voor het registreren van scannergesprekken; echter de laatste tijd heb ik het probleem dat mijn PC geregeld vastloopt wanneer ik dit programma gebruik. Wie heeft soortgelijke ervaringen en wie heeft er een oplossing voor dit probleem ?

Komt me niet bekend voor, zelf gebruik ik al jaren zonder problemen "ScanRec", misschien is dat een idee?

Groeten, Peter.

Rensticar

  • Gast
Re: RecAll Pro
« Reactie #2 Gepost op: 29 februari 2004, 19:39:29 »
Scanrec heeft toch geen eigen "player"?; wat dat betreft vindt ik RecAll een stuk gebruikersvriendelijker.

CW

Offline Shave

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 206
Re: RecAll Pro
« Reactie #3 Gepost op: 3 maart 2023, 22:09:49 »
Ik gebruikte RecAll pro ook altijd.

Nu heb ik van de week weer eens wat opgenomen via RecAll, zonder problemen. Gisterenavond wilde ik een stream opnemen en kreeg de volgende melding:

Citaat
Can't open wave device for input.
Close other programs using wave and try again.

Er is niks aan de instellingen aangepast en ook de websites zijn identiek als de dag er voor.

Iemand enig idee om dit weer aan de praat te krijgen?

Offline BerendBotje

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 155
    • https://www.qrz.com/db/PC4K
Re: RecAll Pro
« Reactie #4 Gepost op: 5 maart 2023, 19:10:05 »
Geen tips wat er loos zou kunnen zijn, sorry. Wel ervaring in het verleden (2006-2010) met opnemen van audiostreams met streamripper.
Dit heb ik gebruikt voor het opnemen van de streams die draaiden bij ATCbox.com en werkt met command lines in batch bestanden.
Destijds ook RecAllPro geprobeerd, maar gelijktijdig meerdere streams opnemen ging niet met dit programma.
Geen idee of streamripper nog werkt met de huidige windows versies. Er is nog een website in de lucht van streamripper, https://streamripper.sourceforge.net/
IC7300 - FT818ND - MD380 - 3500XLT

Offline Shave

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 206
Re: RecAll Pro
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2023, 20:12:17 »
Thanks,

Ik heb inmiddels Wavepad draaiende zonder problemen.