Auteur Topic: 4 Daagse Nijmegen 2013  (gelezen 16318 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1799
    • aw foto
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #30 Gepost op: 14 juli 2013, 12:36:46 »
Alwin, heb de volumeknop een kleine draai gegeven, hopelijk is het beter nu. Wil hem niet te hard zetten om de kans klein te houden dat hij overstuurd raakt.

Ja geluid is nu goed. Hij word niet overstuurd.
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 320
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #31 Gepost op: 16 juli 2013, 11:56:03 »
Werkt perfect hier,zit al bijna de hele dag te luisteren, op de camping, helaas met het pootje omhoog, maar op deze manier hoef ik me niet te vervelen!
AndroidTelefoon met internet, ingesteld om als wifi hotspot te dienen, en op de tablet het programma aor gezet om de live stream binnen te halen, internet komt dus via de telefoon.
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #32 Gepost op: 16 juli 2013, 22:01:04 »
Marcel,

Fijn dat je op die manier mee kunt luisteren, heb geen idee welke provider je hebt maar weet dat sommige providers een vergoeding vragen voor zulke instellingen! Veel luister plezier gewenst!
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 320
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #33 Gepost op: 17 juli 2013, 09:32:48 »
T-mobile met onbeperkt internetbundel (2gb op hoge snelheid daarna onbeperkt op lage snelheid).
Internet al wel een jaar op deze manier en heb nog nooit iets vernomen....
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Offline woody_duiven

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 632
    • RonV Media
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #34 Gepost op: 20 juli 2013, 00:08:01 »
De Vierdaagse is ten einde, vele deelnemers hebben de laatste meters afgelegd, RK Basis en de posten zijn achter de bezemwagen aan gesloten en hebben zich stuk voor stuk uit het net gemeld. Hetgeen nu nog rest is een aantal posten en een enkele centralist om net als het wandelevenement ook de bij horende feesten tot een goed einde te leiden, de laatste stuiptrekkingen van een ( inter)nationaal begrip!

Eigenlijk wilde ik het einde van de live stream aankondigen in dit bericht, een blik op de laptop leert me dat er nog 13 verbindingen open staan, laat daarvan een deel slapen, dus heb ik besloten morgen in de loop van de ochtend de verbinding op te heffen.  

Allen bedankt voor het openen van de stream, met een gemiddelde van ongeveer 18 en een piek van 38 verbindingen is het een mooie blijk van waardering voor dit jaarlijks terugkerend evenement, voor mij loont het zeker de moeite dit te facilliteren. Bedankt voor de interesse, fijn weekend en tot volgend jaar!

En uit!
RonV Media wenst u allen een geweldig en gezond 2018!

Offline adscanner

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 88
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #35 Gepost op: 20 juli 2013, 10:37:51 »
hallo woody bedankt weer voor het online zetten het kwam goed door
het begint aardig rustig teworden nogmaals bedankt en tot volgend jaar gr.ad

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 320
Re: 4 Daagse Nijmegen 2013
« Reactie #36 Gepost op: 21 juli 2013, 18:39:23 »
Woody dank je wel voor het mee laten luisteren met mijn collega's!

Ik heb er van genoten!

Hopelijk volgend jaar weer!

Marcel
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)