Auteur Topic: galaxy programmeren  (gelezen 13542 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline brandwachta

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
galaxy programmeren
« Gepost op: 4 maart 2018, 11:00:26 »
dag mensen,
ik programmeer al geruime tijd pagers heb zelf een galaxy station,
nu het volgende probleem ik heb 2 nieuw geleverde pagers liggen model gal-a27pr v9.0 ip54 gp deze doe ik  in mijn station maar de pagers springen niet op programmeer modes er staat alleen be programmed mod of de pager springt aan,raar nooit problemen gehad iemand een idee?
mvg brandwachta

Offline Peter241

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: galaxy programmeren
« Reactie #1 Gepost op: 4 maart 2018, 12:02:56 »
Dan zal je de 9.1 versie moeten installeren en met die moeten gaan programmeren. Weet bijna zeker dat het dan wel lukt.

Peter241

Offline brandwachta

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: galaxy programmeren
« Reactie #2 Gepost op: 4 maart 2018, 12:50:15 »
thanks voor de snelle reactie peter241,
heb jij enig idee waar ik de software kan vinden?

Offline Peter241

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 122
Re: galaxy programmeren
« Reactie #3 Gepost op: 4 maart 2018, 12:57:20 »
Via de bekende leveranciers.

Peter241

Offline brandwachta

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: galaxy programmeren
« Reactie #4 Gepost op: 4 maart 2018, 19:41:47 »
de leverancier geeft aan mij niet te kunnen helpen iemand die hem nog op de pc heeft staan en mij hem kan mailen?

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2147
Re: galaxy programmeren
« Reactie #5 Gepost op: 5 maart 2018, 19:55:29 »
Dan zal je de 9.1 versie moeten installeren en met die moeten gaan programmeren. Weet bijna zeker dat het dan wel lukt.

Voor zover bij mij bekend is V9.1 alleen bij de Jupiter Pro actief en niet bij de Galaxy pagers, die zijn maar tot V9.0 gegaan (officieel!).

Offline brandwachta

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: galaxy programmeren
« Reactie #6 Gepost op: 6 maart 2018, 11:51:53 »
duidelijk maar verder niemand die mij hier aan de software kan helpen de software op http://www.scannernet.nl/downloads/download-software werkt niet bij het downloaden geeft hij aan een fout in de map dat de map leeg is of beschadigt

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: galaxy programmeren
« Reactie #7 Gepost op: 6 maart 2018, 12:04:38 »

Offline brandwachta

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 5
Re: galaxy programmeren
« Reactie #8 Gepost op: 6 maart 2018, 12:15:56 »
bedankt voor de link geïnstalleerd  maar ik blijf de 2 nieuwe pagers houden waarin het scherm verschijn be programmed mod heel bijzonder ik kan ze niet programmeren  als ik kijk naar de versie bij help geeft ook deze aan dat het betreft de versie 6.09 2007.12.3

Offline Kees2531

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
Re: galaxy programmeren
« Reactie #9 Gepost op: 6 maart 2018, 20:25:13 »
Goeie avond allemaal

ik heb vorige week een Galaxy 9.0 gekocht op Marktplaats. nu ben ik vanavond bij iemand geweest die voor mij codes zou programmeren. alleen zit er een programmeer code op, en die weet ik niet en degene bij wie ik hem kocht ook niet. is hier iemand die zulke codes weet van Deurne en omgeving? want in de pager staan codes van korps DEU ik ga er zelf vanuit dat dat Deurne is. is hier iemand die mij kan helpen?

Offline Erik1203

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 555
Re: galaxy programmeren
« Reactie #10 Gepost op: 6 maart 2018, 20:41:42 »
Goeie avond allemaal

ik heb vorige week een Galaxy 9.0 gekocht op Marktplaats. nu ben ik vanavond bij iemand geweest die voor mij codes zou programmeren. alleen zit er een programmeer code op, en die weet ik niet en degene bij wie ik hem kocht ook niet. is hier iemand die zulke codes weet van Deurne en omgeving? want in de pager staan codes van korps DEU ik ga er zelf vanuit dat dat Deurne is. is hier iemand die mij kan helpen?

ff aan semafoonwinkel vragen misschien kan hij je helpen.

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: galaxy programmeren
« Reactie #11 Gepost op: 6 maart 2018, 20:52:00 »
Goeie avond allemaal

ik heb vorige week een Galaxy 9.0 gekocht op Marktplaats. nu ben ik vanavond bij iemand geweest die voor mij codes zou programmeren. alleen zit er een programmeer code op, en die weet ik niet en degene bij wie ik hem kocht ook niet. is hier iemand die zulke codes weet van Deurne en omgeving? want in de pager staan codes van korps DEU ik ga er zelf vanuit dat dat Deurne is. is hier iemand die mij kan helpen?

ff aan semafoonwinkel vragen misschien kan hij je helpen.

Bedankt, maar dit krijgen wij ook niet opgelost. Waarschijnlijk is deze pager afkomstig/eigendom geweest van een korps, vandaar het wachtwoord.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #12 Gepost op: 25 september 2019, 14:49:20 »
Goeie avond allemaal

ik heb vorige week een Galaxy 9.0 gekocht op Marktplaats. nu ben ik vanavond bij iemand geweest die voor mij codes zou programmeren. alleen zit er een programmeer code op, en die weet ik niet en degene bij wie ik hem kocht ook niet. is hier iemand die zulke codes weet van Deurne en omgeving? want in de pager staan codes van korps DEU ik ga er zelf vanuit dat dat Deurne is. is hier iemand die mij kan helpen?

heb je dit nog op kunnen lossen met die code?

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: galaxy programmeren
« Reactie #13 Gepost op: 25 september 2019, 15:49:05 »
Goeie avond allemaal

ik heb vorige week een Galaxy 9.0 gekocht op Marktplaats. nu ben ik vanavond bij iemand geweest die voor mij codes zou programmeren. alleen zit er een programmeer code op, en die weet ik niet en degene bij wie ik hem kocht ook niet. is hier iemand die zulke codes weet van Deurne en omgeving? want in de pager staan codes van korps DEU ik ga er zelf vanuit dat dat Deurne is. is hier iemand die mij kan helpen?

heb je dit nog op kunnen lossen met die code?

Uiteraard, opnieuw laten voorzien van firmware. Duurde 2 dagen langer, maar is goed gekomen.
Ik heb nog nooit gehad dat iets niet lukte hiermee.

Offline paolo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 397
Re: galaxy programmeren
« Reactie #14 Gepost op: 21 december 2019, 12:48:33 »
Ik ben even benieuwd naar het volgende. Ik heb mijn galaxy op volledig geprogrammeerd met toontjes en tekstlabels enz. Tevens ingesteld op handprogrammeren. Nu kan ik dus capcodes wijzigen alleen wat gebeurd er dan met het tekstlabel? Meen wel eens gelezen te hebben dat die dan vervalt en de capcode er bij komt te staan ipv het tekstlabel. Alleen vervallen dan alle tekstlabels of alleen van de betreffende code?