Auteur Topic: Uniden USC230.  (gelezen 2283 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Arjen

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 8
    • http://www.oogopeemnes.nl
Uniden USC230.
« Gepost op: 18 maart 2011, 15:41:15 »
Hallo allemaal,
Ik ben sinds kort in het bezit van de USC230. Ik ben aardig aan het stoeien om er frequenties in te zetten.
Natuurlijk heb ik wel een paar vraagjes...
-Je kan een "System" aanmaken... hoeveel totaal?
-Per system kan je, als ik het goed begrijp 10 groepen aanmaken...?
-Hoeveel "channels" kan je bij "Group" invoeren?
-Ik heb er een kabel bij om het programma Butel te gebruiken maar die past niet op mijn laptop.
 is daar ook een USB kabel voor te krijgen?
Als iemand tips heeft hoe ik de USC230 het beste kan instellen dan hoor ik het graag. (De RTFM is behoorlijk onduidelijk...) :shock:
Groetjes,
Arjen

Offline Stefan uit 8terberg

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 252
Re: Uniden USC230.
« Reactie #1 Gepost op: 18 maart 2011, 18:13:10 »
No Farmers , No Food

Offline josvan68

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 37
Re: Uniden USC230.
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2011, 21:07:57 »
Hallo Arjan

Ik heb hem nu een half jaar en begin er aardig aan te wennen.
Hij is wel heel anders dan andere scanners en met de hand een gigantie's werk om in te voeren maar met de computer ideaal.
Ik heb een kabel van usb naar serieel passend op de kabel die je hebt gekregen van sweex verkrijgbaar bij veel computerwinkels.
Dit werkt perfect is een stuk goedkoper dan de orginele en dan word het een stuk makkelijker.
In een systeem kan je 10 banken maken en des te meer je het goed indeeld is het makkelijker om het per plaats of soort in te delen en uit te schakelen.
Ik gebruik 4 systemen voor haven ,luchtvaart,hulpdiensten en bedrijven onderverdeeld in verschillende gebieden.

mvg jos
momenteel albrecht ae230h en een ubc 3500 xlt
Gehad stabo xr2000usc 230xlt,aor ar8000,ubc9000,aor ar1000 en een heleboel andere soorten en merken. mijn eerste was een uniden bearcat 60 xlt net uit en nieuw. wel 30 kanalen wow.

Offline Arjen

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 8
    • http://www.oogopeemnes.nl
Re: Uniden USC230.
« Reactie #3 Gepost op: 21 maart 2011, 07:22:37 »
Bedankt voor de reacties.
Ik heb al een groot stuk van het forum doorgelezen en het wordt me al een stuk duidelijker.
Ik ga eerst maar even achter zo een kabeltje aan want dat werkt volgens mij beter.
Groetjes,
Arjen