Auteur Topic: Software: Frequent Beluisterd  (gelezen 2937 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Matthijsm

  • Gast
Software: Frequent Beluisterd
« Gepost op: 27 mei 2007, 19:05:44 »
Ik stelde hier eerst de vraag waar je de volgende software kan vinden. Ik heb zelf al weken gezocht. En prompt 5 minuten dat ik mn vraag stel vindt ik het zelf. Om alle andere geinterresseerden ook weer aan de software te kunnen laten komen... Hieronder de link van "FREQUENT BELUISTERD 1.0".

http://home.wanadoo.nl/brandweernet/downloads/fb.zip

Het programma is bedoeld voor de politie luisteraars. Je kan hier de roepnummers van de eenheden in opslaan en zelf een omschrijving aan geven. Vervolgens kan je de meldingen die je hoort aan een roepnummer koppelen. Ook kan je alle politie-frequenties terug vinden en staan alle codes van de politie er ook in. Je kan zelf n.a.v. een kenteken wat je gehoord hebt deze invoeren en enkele gegevens over de verzekering bij voegen. Hier maakt het programma dan een databaseje van. Het is een leuk simpel en klein programma voor de oplettende luisteraar.

Ik ben zelf bezig om bij google maps een kaart te maken met alle bureau's erop van Amsterdam. Je kan dan voor je zelf een overzicht krijgen waar welke voortuigen zich ongeveer zouden moeten bevinden.

Henk Voortwijs

  • Gast
Re: Software: Frequent Beluisterd
« Reactie #1 Gepost op: 28 mei 2007, 14:28:36 »
Voor ik iets ga downloaden, waar ik niets aan heb: wat is dit voor software? Als ik jouw link aanklik, moet ik gelijk downloaden. Ik heb liever eerst wat info.

Met vr.gr.,
Henk.

Matthijsm

  • Gast
Re: Software: Frequent Beluisterd
« Reactie #2 Gepost op: 28 mei 2007, 14:38:35 »
Citaat van: "Henk Voortwijs"
Voor ik iets ga downloaden, waar ik niets aan heb: wat is dit voor software? Als ik jouw link aanklik, moet ik gelijk downloaden. Ik heb liever eerst wat info.

Met vr.gr.,
Henk.

Sorry inderdaad was wel makkelijk als ik dat erbij zou zetten. Voor meer info over het programma: Zie mijn eerste bericht

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: Software: Frequent Beluisterd
« Reactie #3 Gepost op: 28 mei 2007, 14:55:55 »
Alleen jammer dat bijna alle politiekorpsen op C2000 zitten valt niet veel meer te luisteren. heb dus niet zoveel aan deze software. ;)

Matthijsm

  • Gast
Re: Software: Frequent Beluisterd
« Reactie #4 Gepost op: 28 mei 2007, 15:32:09 »
Citaat van: "zulu10"
Alleen jammer dat bijna alle politiekorpsen op C2000 zitten valt niet veel meer te luisteren. heb dus niet zoveel aan deze software. ;)

Ik luister zelf bijna dagelijks naar A'dam. Ik denk toch dat dit één van de meeste interressante korpsen is om naar te luisteren. Maar dat is uiteraard een persoonlijke mening. Maar zij zijn nog gewoon in de lucht.