Auteur Topic: Informer pro geeft geen tekst meer weer  (gelezen 2791 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ricie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 67
    • R.E.V. Media
Informer pro geeft geen tekst meer weer
« Gepost op: 3 juli 2019, 17:22:08 »
Hallo allemaal,

Ik heb een informer pro, vanmorgen was de batterij bijna leeg, dacht ik deze te vervangen....deed niks, ik dacht dat ik er een lege batterij had ingedaan. Net een batterij uit de verpakking gehaald en er in gedaan. Scherm licht blauw op, icoontje linksboven (die 2 rondjes in elkaar) gaat aan. En verder zie ik geen tekst, geen meldingen, geen symbolen, geen menu...helemaal niks....dit is dus sinds ik een bijna lege batterij icoon had en de batterij heb vervangen.

Weet iemand wat dit kan zijn, of en hoe dit eventueel op te lossen is? Staat me iets van bij dat "oude" pagers te resetten waren door batterij en andersom in te doen. Niet geprobeerd nog, maar kan dit met informer ook? Hoop niet dat hij helemaal overleden is....

Online www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Informer pro geeft geen tekst meer weer
« Reactie #1 Gepost op: 3 juli 2019, 17:28:19 »
Hallo allemaal,

Ik heb een informer pro, vanmorgen was de batterij bijna leeg, dacht ik deze te vervangen....deed niks, ik dacht dat ik er een lege batterij had ingedaan. Net een batterij uit de verpakking gehaald en er in gedaan. Scherm licht blauw op, icoontje linksboven (die 2 rondjes in elkaar) gaat aan. En verder zie ik geen tekst, geen meldingen, geen symbolen, geen menu...helemaal niks....dit is dus sinds ik een bijna lege batterij icoon had en de batterij heb vervangen.

Weet iemand wat dit kan zijn, of en hoe dit eventueel op te lossen is? Staat me iets van bij dat "oude" pagers te resetten waren door batterij en andersom in te doen. Niet geprobeerd nog, maar kan dit met informer ook? Hoop niet dat hij helemaal overleden is....

Harde reset kan nog steeds.

Anders even aan de progger hangen, is het wrs ook weer opgelost met een read/write (99% kans).

Offline Ricie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 67
    • R.E.V. Media
Re: Informer pro geeft geen tekst meer weer
« Reactie #2 Gepost op: 3 juli 2019, 17:30:07 »
Ja, harde reset als in batterij er andersom in ga ik vanuit?

Prog set moet ik even voor kijken, heb geen windows meer  :-\

Offline Ricie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 67
    • R.E.V. Media
Re: Informer pro geeft geen tekst meer weer
« Reactie #3 Gepost op: 4 juli 2019, 15:40:20 »
Opnieuw geprogrammeerd, bracht de oplossing

Online www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Informer pro geeft geen tekst meer weer
« Reactie #4 Gepost op: 4 juli 2019, 15:47:12 »
Top  :)