Auteur Topic: Capcode moderators, herenig u hier  (gelezen 29873 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

paul19622

  • Gast
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #30 Gepost op: 31 oktober 2010, 10:57:02 »
Citaat van: "John R"
Citaat van: "Johan Beck"
Bij deze laat ik weten dat Peter Hunt met onmiddelijke ingang is gestopt als moderator van Regio15 op p2000.scannerforum.nl. Hij had jullie dit graag zelf willen vertellen maar een ban van een maand maakt hem dit onmogelijk. Hier dus ook geen ondersteuning meer van Peter vwb het programma PDW.

Ik zou vrijwillig levenslang nemen ter aanvulling van een maand krijgen, het moet niet gekker worden !

wel of topic zie ik nu maar moest het even kwijt, daar gaat al je kennis.....

groet, een teleurgestelde John R

Zijn er nou bekenden op dit forum gebanned dan? Als dat zo is, is dit ook mijn laatste bericht hier.
Ook zal ik dit forum als link verwijderen van mijn startpagina. Zou dat graag even horen... :?

Paul,

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21666
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #31 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:00:05 »
Citaat van: "paul19622"
Zijn er nou bekenden op dit forum gebanned dan? Als dat zo is, is dit ook mijn laatste bericht hier.

Het gaat om Ron-Almere en Peter Hunt.

Offline Swiebertje@SSB

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 86
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #32 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:04:48 »
Citaat van: "paul19622"
Zijn er nou bekenden op dit forum gebanned dan? Als dat zo is, is dit ook mijn laatste bericht hier.
Ook zal ik dit forum als link verwijderen van mijn startpagina. Zou dat graag even horen... :?

Paul,

Hoezo wil je dit forum verlaten als iemand anders gebanned wordt.
Je weet niet eens de reden van de ban.
Een beetje kortzichtig is dat.
sds200e, ubc 125xlt, Diamond D130

paul19622

  • Gast
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #33 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:04:56 »
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "paul19622"
Zijn er nou bekenden op dit forum gebanned dan? Als dat zo is, is dit ook mijn laatste bericht hier.

Het gaat om Ron-Almere en Peter Hunt.

Ok ja ik weet niet de reden natuurlijk maar jij bent er nog. Zolang er nog geen alternatief is laat ik hem nog even staan op
de startpagina. Overigens zeer vreemd dat dit soort mensen die al zo lang actief zijn een ban krijgen.

Paul,

paul19622

  • Gast
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #34 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:07:29 »
Citaat van: "SSB-NL-1964"
Citaat van: "paul19622"
Zijn er nou bekenden op dit forum gebanned dan? Als dat zo is, is dit ook mijn laatste bericht hier.
Ook zal ik dit forum als link verwijderen van mijn startpagina. Zou dat graag even horen... :?

Paul,

Hoezo wil je dit forum verlaten als iemand anders gebanned wordt.
Je weet niet eens de reden van de ban.
Een beetje kortzichtig is dat.

Nou ja als ik al zo zie dat er vier a vijf mensen zeeeeer belangrijke mensen overigens niets meer doen hier zal er wel
meer aan de hand zijn. Is toch toch geen kleinigheid lijkt mij. :?

Paul,

Offline Swiebertje@SSB

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 86
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #35 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:11:36 »
Paul,[/quote]
Hoezo wil je dit forum verlaten als iemand anders gebanned wordt.
Je weet niet eens de reden van de ban.
Een beetje kortzichtig is dat.[/quote]
Nou ja als ik al zo zie dat er vier a vijf mensen zeeeeer belangrijke mensen overigens niets meer doen hier zal er wel
meer aan de hand zijn. Is toch toch geen kleinigheid lijkt mij. :?

Paul,[/quote]
Maar dan weet je nog steeds niet wat er aan de hand is of wie er schuld heeft.
En het staat natuurlijk vrij om hier niet meer te komen, het is geen verplichting.
Misschien kunnen die andere 4 met zoveel kennis een eigen forum oprichten dan is hier het gezeur afgelopen.
sds200e, ubc 125xlt, Diamond D130

paul19622

  • Gast
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #36 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:14:33 »
Ik weet even genoeg (met dank) de link (s) naar dit forum zal ik (tijdelijk?) verwijderen totdat alles weer normaal is hier.

Met vriendelijke groet,

Paul,

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21666
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #37 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:15:03 »
Citaat van: "paul19622"
maar jij bent er nog.

Ik mag er dan nog wel zijn, berichten zal ik niet of nauwelijks meer posten. Met een forum van bijna 3000 leden is het hier vrijwel eenrichtingsverkeer. Het zijn altijd de vaste personen die inhoudelijk reageren op vragen maar je ziet er bijna nooit iets voor terug.

Daarnaast vraag ik me af of er van die bijna 3000 leden mensen zijn die zo nu en dan inloggen. Ik heb het vermoeden dat er een hele hoop leden zijn die al heel lang niet meer hebben ingelogd en zelfs geen binding meer hebben met de hobby.

Offline Swiebertje@SSB

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 86
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #38 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:18:25 »
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "paul19622"
maar jij bent er nog.

Ik mag er dan nog wel zijn, berichten zal ik niet of nauwelijks meer posten. Met een forum van bijna 3000 leden is het hier vrijwel eenrichtingsverkeer. Het zijn altijd de vaste personen die inhoudelijk reageren op vragen maar je ziet er bijna nooit iets voor terug.

Daarnaast vraag ik me af of er van die bijna 3000 leden mensen zijn die zo nu en dan inloggen. Ik heb het vermoeden dat er een hele hoop leden zijn die al heel lang niet meer hebben ingelogd en zelfs geen binding meer hebben met de hobby.

Wat zitten jullie nu toch ineens te klagen.
Waarom wil je zo graag dat iedereen weet dat jij niet meer post.
Je kunt toch ook niet meer inloggen en dit forum links laten liggen.
 8-)
sds200e, ubc 125xlt, Diamond D130

paul19622

  • Gast
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #39 Gepost op: 31 oktober 2010, 11:23:06 »
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "paul19622"
maar jij bent er nog.

Ik mag er dan nog wel zijn, berichten zal ik niet of nauwelijks meer posten. Met een forum van bijna 3000 leden is het hier vrijwel eenrichtingsverkeer. Het zijn altijd de vaste personen die inhoudelijk reageren op vragen maar je ziet er bijna nooit iets voor terug.

Daarnaast vraag ik me af of er van die bijna 3000 leden mensen zijn die zo nu en dan inloggen. Ik heb het vermoeden dat er een hele hoop leden zijn die al heel lang niet meer hebben ingelogd en zelfs geen binding meer hebben met de hobby.

Dan moet je die verwijderen en de lijst opschonen. Ik had vroeger ook een phpBB forum en daar deed ik dat ook om de zoveel tijd.
Gewoon even sorteren op laatste bezoek en je ziet gelijk wie er al drie jaar niet meer geweest zijn.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #40 Gepost op: 31 oktober 2010, 12:20:09 »
Citaat van: "SSB-NL-1964"
Waarom wil je zo graag dat iedereen weet dat jij niet meer post.
Je kunt toch ook niet meer inloggen en dit forum links laten liggen.)

Als je er niet tegen kan dat Johan Beck hier als grondlegger van dit forum er op nog steeds op toeziet, dan kan je beter maar niet meer inloggen inderdaad. Wen er maar alvast aan. Johan gaf een antwoord op een gestelde vraag, maar lezen is een kunst.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4909
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #41 Gepost op: 31 oktober 2010, 15:27:20 »
Citaat van: "Johan Beck"
Het zijn altijd de vaste personen die inhoudelijk reageren op vragen maar je ziet er bijna nooit iets voor terug.

Tja, de laatste tijd zie ik helaas veel bakkiesvolk en overige nincompoops. Voor mij is de lol er ook af.  :(

Offline PE7EB

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 454
  • QTH Alkmaar JO22jp
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #42 Gepost op: 31 oktober 2010, 15:41:41 »
Je vergeet de wuffo's Rene.
73 es gud dx de eric pe7eb k

Offline chris 61

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 127
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #43 Gepost op: 31 oktober 2010, 17:48:02 »
OOH dus de heren kunnen er ook al niet tegen als de nieuwe leden hun niveau niet zijn,jullie zijn gewoon een stelletje arrogante azijnpissers.
ubc780xlt truncktracker,ubc9000xlt,ubc200,kenwood r5000,long wire antenne,discone,D777,x50n

Offline Jacob

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 348
Re: Capcode moderators, herenig u hier
« Reactie #44 Gepost op: 31 oktober 2010, 18:47:20 »
Citaat van: "paul19622"
Citaat van: "SSB-NL-1964"
Citaat van: "paul19622"
Zijn er nou bekenden op dit forum gebanned dan? Als dat zo is, is dit ook mijn laatste bericht hier.
Ook zal ik dit forum als link verwijderen van mijn startpagina. Zou dat graag even horen... :?

Paul,

Hoezo wil je dit forum verlaten als iemand anders gebanned wordt.
Je weet niet eens de reden van de ban.
Een beetje kortzichtig is dat.

Nou ja als ik al zo zie dat er vier a vijf mensen zeeeeer belangrijke mensen overigens niets meer doen hier zal er wel
meer aan de hand zijn. Is toch toch geen kleinigheid lijkt mij. :?

Paul,

Dat is het ook niet maar de beheerder weigert enige vorm van communicatie. Ondanks het sturen van berichten via PB ipv over het forum te discussieren.
En als die wel communiceert dan mag de rest maar beperkt reageren want daarna verdwijnen de topics

Jacob