Auteur Topic: Wat nog te ontvangen ?  (gelezen 3346 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline sat-fan

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 7
Wat nog te ontvangen ?
« Gepost op: 23 mei 2010, 11:42:01 »
Hoi,

Ik ben huis uit een oud "amateur"  en alles wat door de ether gaat kruipt nog in mijn bloed.
Maar wat is er nog te ontvangen, want volgens mij is dat wel een beetje over toch ?
Ik heb nog een bearcat xlt 9000 in de kast liggen maar wat kan je daar op ontvangen in regio Overijssel ?.

of zijn er andere leuke ontvangers op de markt gekomen die dit weer leuk maken ?
Kunt u mij eens op de hoogte brengen wat er in deze wereld nog leeft, wat er "analoog"  of "digitaal" verzonden wordt (ofcourse P2000 en C2000)

mvg
Andre

Offline elsinga

  • Zendamateur PC5E/WC5E
  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 4897
  • PC5E / WC5E
    • https://www.pc5e.nl
Re: Wat nog te ontvangen ?
« Reactie #1 Gepost op: 23 mei 2010, 13:00:42 »
Je zou even kunnen kijken in mijn PDF file voor Overijssel (zie sig). Er valt nog genoeg te luisteren in elk geval. ;)
Robert Elsinga - PC5E / WC5E
Uniden UBC3500XLT, Whistler TRX-1, SDIcom IC7300, Icom IC7000, 2x Anytone AT578UV, 4x Anytone AT878UV, 12x RT50, 25x BF888s.

Frequentielijsten Nederland

Offline Alwin

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1807
    • aw foto
Re: Wat nog te ontvangen ?
« Reactie #2 Gepost op: 23 mei 2010, 18:32:28 »
Als je in Twente woont zie de volgende lijst. viewtopic.php?f=59&t=14301&start=0
Ontvangers: 2 x Whistler TRX-2 / Whistler TRX-1  /AOR AR-DV10 /AOR DV1 /Kenwood TK7302 VHF / Kenwood TK 8180 UHF - Hytera-MD785 / Procom UHF/ Procom VHF / RTL Dongel /Crosscoutry Wireless VHF/UHF multicouples.-DSD+ / ( PDW.)

Offline sat-fan

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 7
Re: Wat nog te ontvangen ?
« Reactie #3 Gepost op: 23 mei 2010, 19:45:06 »
tnx voor de reacties .

Wat mij opvalt is dat de bearcat na al die jaren nog steeds geliefd is ?