Auteur Topic: p2kflex discussie op scannerforum  (gelezen 12253 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
p2kflex discussie op scannerforum
« Gepost op: 30 november 2015, 22:57:57 »
Beste leden,

Zoals sommigen wellicht al weten doe ik sinds enige tijd een deel van het beheer van FrankiePlankie's p2kflex monitor. Aan die monitor hangt een forum maar aangezien dat forum meer boards heeft dan actieve gebruikers lijkt het mij wijs om de discussie te integreren op het scannerforum, aangezien het meeste capcode-gerelateerd is.

Voor de meer specifieke p2kflex gerelateerde zaken is inmiddels een apart board geopend alwaar natuurlijk niet alleen de overstappende p2kflex forumleden zaken kunnen melden maar uiteindelijk alle gebruikers van het scannerforum, voor zover die natuurlijk gebruik maken van deze monitor.

Het gros van de postings is capcode-gerelateerd en zal dus weinig extra berichten genereren, anders dan de updates die hier toch wel geplaatst werden. De meer specifieke postings zijn 1 tot max 5 per week, dus ook dat zou het probleem niet mogen zijn (denk ik).

Deze posting is dan ook meer ter kennisgeving (wat gebeurt er ineens op het forum?) voor de leden van het scannerforum, waarbij we natuurlijk altijd open blijven staan voor tips en suggesties :)

Ohja, en de oplettende gebruiker had de p2kflex knop in het menu natuurlijk al ontdekt ;)

Offline BirdieBarty

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 97
  • DELETED
    • DELETED
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #1 Gepost op: 11 januari 2016, 10:40:15 »
Beste Hunter,
Bedankt voor je reply. Ik zelf vind het persoonlijk een leuke share. ( Inderdaad ik had deze al gezien in de menu balk ).
Hij staat bij mij elke dag aan voor mijn regio.. ik heb er zeker plezier van.
Wat overigens wel misschien handig is... (tenminste dat merk ik).. is de kleuren..
Zwart maakt het zo donker.. grijze tinten doen het altijd goed.
Overigens misschien kan het aan mij liggen maar de meldingen vanuit de Brandweer, Rood te maken, Politie, Blauw en Ambu Geel.. natuurlijk krijg je onderstaande meldingen ja dit is al ingesteld etc. etc. maar test het maar eens.. dan zie je dat dit niet regelmatig gebeurt.

Daarnaast zou ik de tabel langer maken zodat er meer meldingen in tevoorschijn komen. ( en die Google Adware ) reclame balk eruit halen. Dit stoort alleen maar..
Misschien kun je een script bouwen waarbij de meldingen auto re-freshed.. in een snellere periodiek ? Iedere 60 sec.. ?
DELETED

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #2 Gepost op: 11 januari 2016, 18:17:16 »
Beste Bart,

Bedankt voor je reactie. Wellicht was het nog niet bekend, maar ik ben deze P2000 monitor niet gestart. Hij bestaat al jaren en is opgericht door wijlen 'FrankiePlankie'. Wij trachten zijn werk slechts in stand te houden en waar mogelijk; te verbeteren. Het is niet de bedoeling bepaalde zaken volledig om te gooien, maar qua kleuren snap ik wel wat je bedoelt. Dit is echter (op het oude forum) reeds een punt van discussie geweest en een grote meerderheid was van mening dat de kleuren moesten blijven zoals ze waren. Daarom richt ik mij meer op andere verbeteringen cq aanpassingen.

Qua reclame. Misschien heb jij een andere suggestie om een en ander kostendekkend te maken? Het kost niet niets, en zeker als zoiets niet je eigen initiatief is dan is het fijn als de kosten gedekt kunnen worden, er wordt per slot van rekening al veel (vrije) tijd in gestoken, om ook nog eens geld bij te gaan leggen gaat me iets te ver ;)

opabert

  • Gast
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #3 Gepost op: 12 september 2016, 13:09:48 »
Hollandsmidden de knoppen P A B

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #4 Gepost op: 12 september 2016, 15:10:42 »

opabert

  • Gast
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #5 Gepost op: 12 september 2016, 15:20:14 »
met je muis er op staan  bij mij zie ik  AMSTELLAND   ;)

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #6 Gepost op: 12 september 2016, 15:21:10 »
met je muis er op staan  bij mij zie ik  AMSTELLAND   ;)

Ha grappig, meteen even aanpassen. Bedankt ;)

opabert

  • Gast
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #7 Gepost op: 12 september 2016, 15:47:18 »
Vreemd dat niemand nog gezien heeft
Die ouwe is nog niet dementerende  haha  :)

Offline menno47

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 1
  • Juni 2015 diagnose Glioblastoom, nu rolstoelgebrui
domeinprobleem https://expert.p2kflex.nl
« Reactie #8 Gepost op: 19 september 2016, 15:21:14 »
Sinds de upgrade naar KIS 2017 krijg ik op https://expert.p2kflex.nl vaak de melding: Kan de authenticiteit van het domein niet garanderen waarmee een versleutelde verbinding is gemaakt.
Een dutje achter het stuur
Is soms van eeuwige duur !

Grouten oet Grunnen (Stad)

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: p2kflex discussie op scannerforum
« Reactie #9 Gepost op: 19 september 2016, 18:56:59 »
Sinds de upgrade naar KIS 2017 krijg ik op https://expert.p2kflex.nl vaak de melding: Kan de authenticiteit van het domein niet garanderen waarmee een versleutelde verbinding is gemaakt.

Zou je daar een screenshot van kunnen maken? Dan kan ik dat doorsturen naar het persoon die er over gaat.