Auteur Topic: Trilfunctie Jupiter Pro V6.8  (gelezen 2495 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline AdB

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
    • Arjan den Besten.nl
Trilfunctie Jupiter Pro V6.8
« Gepost op: 22 september 2011, 17:51:22 »
Goedenavond,

Naast mijn Jupiter Pro 9.1 heb ik ook een 6.8 in mijn bezit. Via de programmeerset heb ik hem ingesteld. Het is nu alleen zo dat als hij op alleen trillen staat ingesteld dat hij bij een melding maar enkele seconden trilt. Het vinkje van constant staat aan in de software en bij luid alarm blijft hij wel afgaan. Iemand enig idee of dit niet anders kan of dat er iets niet goed staat?

Alvast bedankt!

Leen Ansems

  • Gast
Re: Trilfunctie Jupiter Pro V6.8
« Reactie #1 Gepost op: 22 september 2011, 19:26:33 »
Zo ver ik me kan herinneren (we praten over een serie van 5-6 jaar terug) hoort dat ook zo, anders zou je batterij heel vlug leeg zijn. De trilmotor heeft n.l. nogal wat energie nodig. Dat constant heeft volgens wat ik me kan herinneren betrekking op het alarm. Dat stopt pas bij indrukken van een knop, je accepteert zo de melding. Je merkt nu dat er in de loop der jaren veel dingen verbeterd zijn en erbij gekomen als je beide types met elkaar vergelijkt. Als je wilt dat ik er naar kijk, kan je me de file emailen en dan laat ik hem morgen even in het programma op de zaak. Ik heb ook nog wel wat files die altijd wel goed gedraaid hebben en mogelijk kan je met een kleine aanpassing daarmee verder. Als je defaultfile ook nog in originele staat is, kan je daarmee ook beginnen met bouwen. Ik maak wel eens mee dat alles goed lijkt, maar er toch een kronkel in de file zit en er rare dingen gebeuren.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Trilfunctie Jupiter Pro V6.8
« Reactie #2 Gepost op: 23 september 2011, 09:50:34 »
Vandaag even in het programma gedoken en inderdaad kan je alleen het geluid op constant zetten.
Boven in staat welk een vakje als je piepen en trillen tegelijk wilt inschakelen. Voor de rest zijn er weinig mogelijkheden. Zoals eerder opgemerkt: er is nogal wat verbeterd en bijgekomen in de loop der jaren.

Offline Gaspieper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 371
    • P2000
Re: Trilfunctie Jupiter Pro V6.8
« Reactie #3 Gepost op: 23 september 2011, 10:09:52 »
Volgens mij kun je dit wel afvangen door in de laatste tab Music & Tone de betreffende capcode op silent te zetten.
Dit resulteerd dan wel in dat je dit niet kunt veranderen in je pager menu.

Dan heeft die capcode altijd alleen maar een tril en nooit geen piep ook niet als deze als PRIO staat aangevinkt, deze zal dan wel zolang trillen als je hebt opgegeven bij Personal Alert Length.

Is een mogelijkheid maar misschien ook niet iets wat je direct zoekt.
Galaxy 8.2 - Jupiter Pro - PreCom P2 (PRC-100R422)
UBC3500XLT / Diamond SRH-789 & SRH-1230 (airband) - bcTools+
AOR AR8200 MKII + CT8200 / Diamond RH-777 & RH-775 & D-150
President SX1020
Tot Straks, HOUDOE.......

Offline AdB

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
    • Arjan den Besten.nl
Re: Trilfunctie Jupiter Pro V6.8
« Reactie #4 Gepost op: 26 september 2011, 06:57:57 »
Bedankt voor jullie reacties. Het is helemaal duidelijk.