Auteur Topic: pager is dood  (gelezen 6763 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: pager is dood
« Reactie #15 Gepost op: 18 oktober 2010, 01:31:20 »
Hmm ja helaas ach ja maar als je geen pieper hebt valt er weinig meer te progge.

Offline Marceltx

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 169
    • http://www.texelphoto.nl
Re: pager is dood
« Reactie #16 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:13:08 »
HIj leeft weer de pager.
Nu konden we niet de mecurius file erop zetten omdat die niet op zijn com stond.
En hebben we er een file opgezet die ipv capcode laat zien een naam je aan de capcode koppelt.
Nu heb ik ondertussen ook een programmer gekocht en kreeg hem gister binnen.
Nu kan ik niet bij de instellingen vinden waar je de capcode kan vervange voor een naam wie o wie weet waar dat staat. Hij komt van de p2000shop.

bvd Marcel

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: pager is dood
« Reactie #17 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:24:25 »
Citaat van: "Marceltx"
HIj leeft weer de pager.
Nu konden we niet de mecurius file erop zetten omdat die niet op zijn com stond.
En hebben we er een file opgezet die ipv capcode laat zien een naam je aan de capcode koppelt.
Nu heb ik ondertussen ook een programmer gekocht en kreeg hem gister binnen.
Nu kan ik niet bij de instellingen vinden waar je de capcode kan vervange voor een naam wie o wie weet waar dat staat. Hij komt van de p2000shop.

bvd Marcel

Bij scherm 4  source prompts dacht ik ?
Anders hier even kijken daar staan ook de handleidingen bij. http://pagers.robdehoog.nl/

Offline Marceltx

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 169
    • http://www.texelphoto.nl
Re: pager is dood
« Reactie #18 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:29:57 »
Citaat van: "Tom(zulu10)"
Citaat van: "Marceltx"
HIj leeft weer de pager.
Nu konden we niet de mecurius file erop zetten omdat die niet op zijn com stond.
En hebben we er een file opgezet die ipv capcode laat zien een naam je aan de capcode koppelt.
Nu heb ik ondertussen ook een programmer gekocht en kreeg hem gister binnen.
Nu kan ik niet bij de instellingen vinden waar je de capcode kan vervange voor een naam wie o wie weet waar dat staat. Hij komt van de p2000shop.

bvd Marcel

Bij scherm 4  source prompts dacht ik ?
Anders hier even kijken daar staan ook de handleidingen bij. http://pagers.robdehoog.nl/

Dank je Tom maar ik heb maar drie shermen is dat dan een andere file nodig??

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: pager is dood
« Reactie #19 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:47:02 »
-

Offline Tom(zulu10)

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1619
    • Capcodes P2000 Nederland / Brandweer-roepnummers
Re: pager is dood
« Reactie #20 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:49:13 »
Citaat van: "Marceltx"
Dank je Tom maar ik heb maar drie shermen is dat dan een andere file nodig??

Dat weet ik niet heb alleen een Jupiter 7.1 en 9.1 en de eerste werkt volgen die handeiding staat er dan op dat laatste scherm niet iets van source prompts ?
Anders weet onze Leen het hoop ik wel of iemand anders. :P

Leen Ansems

  • Gast
Re: pager is dood
« Reactie #21 Gepost op: 24 oktober 2010, 10:52:44 »
Je hebt toch wel een programmer voor de parallelpoort en software voor de Jupiter V7.1/7.2 ingeladen? Met iets anders gaat het echt niet.
Je ziet bovenin het scherm een blauwe balk en gelijk er onder een grijze. Daaronder komt het programma en bovenin staan rechthoekige blokken. Een van die blokken heet source prompt. Tik daarop met de muis en er wordt een nieuwe pagina geopend. (Wel eerst de pager lezen !!!!).
Rechts zie je onder elkaar de namen (labels) die bij een capcode positie horen. Je ziet ook een vakje Promt control. Zet die op auto Cap en de labels veranderen in de waarde van de capcode. Ik dacht dat je het zo wil hebben. Dan met de knop F4 naar de pager in de programmer schrijven en de klus is gedaan.

Offline Marceltx

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 169
    • http://www.texelphoto.nl
Re: pager is dood
« Reactie #22 Gepost op: 24 oktober 2010, 12:57:56 »
Citaat van: "Leen Ansems"
Je hebt toch wel een programmer voor de parallelpoort en software voor de Jupiter V7.1/7.2 ingeladen? Met iets anders gaat het echt niet.
Je ziet bovenin het scherm een blauwe balk en gelijk er onder een grijze. Daaronder komt het programma en bovenin staan rechthoekige blokken. Een van die blokken heet source prompt. Tik daarop met de muis en er wordt een nieuwe pagina geopend. (Wel eerst de pager lezen !!!!).
Rechts zie je onder elkaar de namen (labels) die bij een capcode positie horen. Je ziet ook een vakje Promt control. Zet die op auto Cap en de labels veranderen in de waarde van de capcode. Ik dacht dat je het zo wil hebben. Dan met de knop F4 naar de pager in de programmer schrijven en de klus is gedaan.

Leen de programmer deed het al maar ik wou er tekst labels aan geven en nu met de file van jupiter pro is het me gelukt om die er aan te koppelen in de mecurius.

gr marcel

Leen Ansems

  • Gast
Re: pager is dood
« Reactie #23 Gepost op: 24 oktober 2010, 13:15:09 »
Duidelijk, want Jupiter en Mercurius zijn gelijk van constructie en eigenschappen. Alleen het formaat van de pager verschilt.