Auteur Topic: driver UBC125XLT  (gelezen 18970 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Nick1964

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 261
Re: driver UBC125XLT
« Reactie #30 Gepost op: 22 december 2013, 15:34:30 »
"30 day risk free trial period (trial version does not upload data)"
Je kunt dus zonder aankoop al proberen maar niet uploaden.

Met een aankoop krijg je een 'key' en 'unlock' je de software en kun je wel uploaden naar de scanner.

Al mijn vragen in een keer beantwoord, heel hartelijk dank.. ik wilde alleen dat ik de 125xlt eerder had ontdekt,dan had ik de 92XLT niet gekocht,maar dat is altijd achteraf.. 6 tientjes moet ik er altijd wel voor kunnen krijgen op MP, nogmaals bedankt voor het antwoord op mijn vragen en mocht ik u niet meer "spreken/lezen" alvast hele fijne feestdagen toegewenst.
AOR-8600 mark2, Uniden BCT15X, Yupiteru MVT-7100,Whistler TRX-2,2x Moonraker Skyscan desktop antenne,Bingfu vhf-uhf antenne, Diamond VX30 VHF/UHF Diamond X-50N (allen 15 meter hoog) JIM regelbare versterker ,Moonraker MPR-2000 versterker.
Met mijn dyslexie heb ik soms wat extra hulp nodig.

PD1EU

  • Gast
Re: driver UBC125XLT
« Reactie #31 Gepost op: 30 maart 2014, 15:22:01 »
Even een schopje naar het heden. Voor de BC125AT is inmiddels eindelijk een Windows 8.x driver uitgebracht.

Handigste methode om te installeren is door de driver uit te pakken op het bureaublad. Daarna in Apparaatbeheer op BC125AT rechts klikken en scrollen naar de driver op het bureaublad. Het installeren wijst dan zichzelf.

Stel gerust vragen als het onduidelijk is (de uitleg in de link is wat vaag). ;)