Auteur Topic: Kleuren in PDW 3.12  (gelezen 3189 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Dijkie69

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 906
Kleuren in PDW 3.12
« Gepost op: 9 januari 2017, 15:00:41 »
Ik gebruik op mijn computer de PDW versie 3.12, en in PDW Edit Filter gebruik ik voor de labels 11 van de 16 kleuren. Voor de brandweer gebruik ik rood, en ik zou graag een tweede kleur rood kunnen gebruiken. Om dan de brandweer officieren een ander kleur rood te kunnen geven.

Is het op een of andere manier mogelijk om die kleuren aan te passen, ik heb zelf helemaal geen verstand van software. Daarom stel ik deze vraag hier, om te vragen of het wel kan. En als het kan, hoe zou je het dan voor elkaar kunnen krijgen.

Groet, Dijkie

Offline Rexodus

  • Zendamateur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 203
  • PE5I
    • RX/TX raporten
Re: Kleuren in PDW 3.12
« Reactie #1 Gepost op: 9 januari 2017, 23:10:58 »
Ik gebruik op mijn computer de PDW versie 3.12, en in PDW Edit Filter gebruik ik voor de labels 11 van de 16 kleuren. Voor de brandweer gebruik ik rood, en ik zou graag een tweede kleur rood kunnen gebruiken. Om dan de brandweer officieren een ander kleur rood te kunnen geven.

Is het op een of andere manier mogelijk om die kleuren aan te passen, ik heb zelf helemaal geen verstand van software. Daarom stel ik deze vraag hier, om te vragen of het wel kan. En als het kan, hoe zou je het dan voor elkaar kunnen krijgen.

Groet, Dijkie

Kort: Nee.
Lang: Je zou de gene die de code onderhoud kunnen vragen om dergerlijke opties. Maar eerlijk gezegd denk ik niet dat dat erin zit. Er is al jaren niets aan gedaan en er moeten belangrijkere dingen aan gebeuren ;)
QRO, einde probleem!

Offline Dijkie69

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 906
Re: Kleuren in PDW 3.12
« Reactie #2 Gepost op: 10 januari 2017, 09:35:16 »
Rexodus,

Nee begrijp ik, en is duidelijk.

Maar wat zijn de belangrijkere dingen die aan PDW moeten gebeuren?

Dijkie