Scanners, Ontvangers en Zendapparatuur > Antennes, kabels, etc.

Air Omni UHF/VHF Base Antenne van DPD Productions USA

<< < (8/14) > >>

Johan Beck:

--- Citaat van: Shipplotter op  8 mei 2023, 12:58:53 ---Ik heb de Air Omni UHF/VHF een tijdje geleden besteld in de USA en vandaag op het dak gezet. Tevens de D777 er in de buurt hangen dan kan gaan vergelijken. Ben heel nieuwsgierig na all berichten hier op het forum.
--- Einde van citaat ---

Ik ben ook wel best nieuwsgierig.

Shipplotter:
Momenteel een beetje druk met een ander projectje. Maar de eerste indrukken van de Air Omni UHF/VHF zijn goed. In vergelijking met de D777 presteert deze iets beter.
De antennes staan resp. Air Omni op 12 meter en de D777 op 13,5 meter hoogte. De kabel die ik gebruik is Aircel 7 en de lengte is ca 5 meter. Ik zit met mijn shack op zolder onder mijn antennes.
Beide zitten aan een ICOM R8600 ontvanger. Mogelijk heb ik tijd om dit weekend het nog iets beter beoordelen.

Edwin uit 070:
Nou was ik al jaren van plan mijn antennepark te vernieuwen en te renoveren, maar nu ben ik daar eindelijk echt aan begonnen  :-*

Heb onder andere mijn D-777 opnieuw opgesteld. Werkt heel aardig, maar ook hier de vraag of het nog beter kan. Dus:

Hoe werkt die Air Omni antenne?


Lees er op buitenlandse forums goede berichten over; in de trant van "beter dan de D777".

Stel dat ik er tzt 1 zou bestellen, zouden er dan meer gegadigden zijn? Paar tegelijk kopen?

Daaf:

--- Citaat van: Edwin uit 070 op 30 juni 2023, 21:06:11 ---Stel dat ik er tzt 1 zou bestellen, zouden er dan meer gegadigden zijn? Paar tegelijk kopen?
--- Einde van citaat ---

Edwin, ik ben erin geinteresseerd om gezamenlijk aan te schaffen.

Henri le Beau:
Kom ik weer: wanneer gaan we logs zien van deze wonderant? Tot dus ver blijven die achterwege. Jammer.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

[*] Vorige pagina

Naar de volledige versie