Auteur Topic: Webdesign (javascript)  (gelezen 1208 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Webdesign (javascript)
« Gepost op: 26 december 2023, 19:17:25 »
Hallo,

Wie is een beetje handig in webdesign en dan vooral javascript? Onlangs heb link ik bij bepaalde meldingen (spoorwegen, snelwegen, waterwegen) naar een specifieke kaart ipv Google Maps, dat leek me wat meer informatie te kunnen geven in dergelijke gevallen. Bij de Telegram BOT verschijnt die nieuwe verwijzing als een soort fictief label en heb je dus 2 keuzes, Google Maps krijg je nog steeds te zien door in de melding zelf te klikken.

Op de website zelf is dat iets lastiger op dezelfde wijze te bouwen. Nu is mijn idee om een keuze te kunnen maken na op de locatie te hebben geklikt. Dus er verschijnt een venster, wat een dropdown box mag zijn of gewoon een popup met daarin 2 keuzes. Simpel gezegd Optie-1 en Optie-2.

Dat zal vermoedelijk iets in javascript worden denk ik, maar loop hier een beetje mee vast. Misschien heeft iemand hier meer ervaring mee?

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Webdesign (javascript)
« Reactie #1 Gepost op: 27 december 2023, 07:50:05 »
Mag ik zo vrij zijn om een andere suggestie te doen? Is het een idee om het als optie in de settings te zetten?

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Webdesign (javascript)
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2023, 09:22:04 »
Mag ik zo vrij zijn om een andere suggestie te doen? Is het een idee om het als optie in de settings te zetten?

Ook daarvan heb ik even geen idee hoe dat het beste te bouwen. ik denk dat ik dit hele idee maar even parkeer voorlopig. Heeft ook geen haast.

Offline Tom-

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 473
Re: Webdesign (javascript)
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2024, 17:16:13 »
Mooie oplossing nu.