Informatie / Mededelingen > Scannerforum mededelingen

Overgestapt op SMF

(1/21) > >>

Hunter:
Beste leden,

Gisteren heeft Jacob mij het beheerdersschap overgedragen en binnen 24 uur is het forum omgezet naar SMF-software. Dit zal ongetwijfeld zowel tot positieve als negatieve reakties leiden, maar dat is altijd bij een dergelijke overstap.

Er moeten nog de nodige zaken worden aangepast, waar het te maken heeft met de layout, laat dit aub even rusten, er zijn belangrijkere zaken. Gaat het om functionaliteit die steken laat vallen, of krijg je foutmeldingen, laat het dan even weten.

Wel is het raadzaam om even "Markeer alle berichten als gelezen" te doen om met een schone lei te kunnen beginnen.

Arle:
Hey Peter,

Ziet er mooi uit! Het enige wat ik mis en wat ik altijd gebruikte was "toon actieve berichten". Komt dat nog terug?

Hunter:

--- Citaat van: Arle op  4 april 2011, 17:38:06 ---Ziet er mooi uit! Het enige wat ik mis en wat ik altijd gebruikte was "toon actieve berichten". Komt dat nog terug?
--- Einde van citaat ---

Ik vrees van niet, dat was een software specifieke optie en die biedt SMF helaas niet.

dirkie:
Ziet er goed uit! Leuke verrassing  8)

r0n.:
SMF is op dit moment het meest veelzijdige forum, hiervan zal je zeker geen spijt krijgen, ook al is het even wennen.
Dit vind ik een verstandig besluit !

Peter, van harte met het beheerschap  ;D

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie