Auteur Topic: Woordfilter Jupiter Pro 8.6A  (gelezen 4370 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline henryb

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 62
Woordfilter Jupiter Pro 8.6A
« Gepost op: 6 januari 2008, 12:53:21 »
Al enige tijd ben ik in bezit van de Jupiter Pro 8.6A. Prima pager.Ben echter al lang aan het experimenteren met het woordfilter. Tot gisteren is het niet gelukt om het woordfilter "aan de praat" te krijgen, alles precies opgevolgd zoals aangegeven in de diverse handleidingen maar er kwam geen aparte alarmering wanneer het ingevoerde woord voor het filter kwam. Gisteren via de prog-unit de pager zo geprogrammeerd dat het woord-filter ook als prio "behandeld" wordt. Dit houdt dus in dat ie ook 's nachts (wanneer ik de pager in de stille stand heb staan) alarm geeft door de stille stand heen. Dit werkt. Nu werkt het woordfilter wel en geeft ie netjes een ander alarm wanneer het "gefilterde" woord voorkomt. Maar dit was voor mij niet de bedoeling ik wil dat ik niet met een prio functie werkt. Als ie op de slaapstand staat wil ik niet dat ie alarm geeft. En volgens mij moet het woordfilter ook gewoon kunnen werken zonder hem als prio te behandelen. Maar dan werkt het dus niet bij mij. Iemand suggesties ???
UBC 785 XLT ** UBC 9000 XLT ** UBC 3500 XLT ** Diamond D-777 ** Diamond SRH 771 ** Target HF3 ** Jupiter Pro V9.1

PiepsoDJ

  • Gast
Re: Woordfilter Jupiter Pro 8.6A
« Reactie #1 Gepost op: 6 januari 2008, 14:52:23 »
Jij wilt dus het volgende?

Neem bijv de capcode van Lifeliner 3.
Je wilt dan alleen een alarmering krijgen op je pieper wanneer het woord ROERMOND in de melding voorkomt.
Wanneer dat woordt er niet in zit wil je geen melding.
Zit dat woord er wel in, dan moet de pieper gaan trillen/piepen of niks doen (afhankelijk van de stil mode)

klopt dat?

Offline henryb

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 62
Re: Woordfilter Jupiter Pro 8.6A
« Reactie #2 Gepost op: 6 januari 2008, 15:00:44 »
Citaat van: "PiepsoDJ"
Jij wilt dus het volgende?

Neem bijv de capcode van Lifeliner 3.
Je wilt dan alleen een alarmering krijgen op je pieper wanneer het woord ROERMOND in de melding voorkomt.
Wanneer dat woordt er niet in zit wil je geen melding.
Zit dat woord er wel in, dan moet de pieper gaan trillen/piepen of niks doen (afhankelijk van de stil mode)

klopt dat?

Klopt. Ik wil gewoon alle alarmeringen ontvangen, alleen die met het filterwoord moeten een ander alarm-geluid geven. En dat alles werkt nu, hij geeft dus een ander alarm bij het door mij ingegeven filter-woord. Alleen zit ik nu dus met het probleem dat het bij mij schijnbaar alleen werkt als ik het woord-filter als Prio laat werken, maar consequentie is dan dat ie ook dwars door de stille stand heen gaat, en dat wil ik dus niet. En als het goed is moet het woordfilter dus ook werken zonder de priostand. Maar dat krijg ik dus niet voor elkaar. Zijn er meer mensen met dit probleem of heeft iemand de oplossing ???
UBC 785 XLT ** UBC 9000 XLT ** UBC 3500 XLT ** Diamond D-777 ** Diamond SRH 771 ** Target HF3 ** Jupiter Pro V9.1

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Woordfilter Jupiter Pro 8.6A
« Reactie #3 Gepost op: 8 januari 2008, 13:28:37 »
als je alleen het vinkje voor prio uitzet werkt het dan wel goed, heet volgens mij "handle filter as prio"

Ik heb het gewoon werkend met de jupiter 8.6, daarin komt alles binnen op de normale tonen afhankelijk van de audio instellingen maar als het woord prio 1 erin voorkomt dan geeft hij een andere toon.

DonaldDuck

  • Gast
Re: Woordfilter Jupiter Pro 8.6A
« Reactie #4 Gepost op: 10 januari 2008, 07:48:48 »
Kun je ook op meerdere woorden filteren, dus bv brand en ongeval. Als er dan een melding komt waar brand in voorkomt dat de pager daarop afgaat maar ook op een melding waar ongeval in voorkomt. Wie weet het??

Grtn

Leen Ansems

  • Gast
Re: Woordfilter Jupiter Pro 8.6A
« Reactie #5 Gepost op: 10 januari 2008, 07:53:15 »
Citaat van: "DonaldDuck"
Kun je ook op meerdere woorden filteren, dus bv brand en ongeval. Als er dan een melding komt waar brand in voorkomt dat de pager daarop afgaat maar ook op een melding waar ongeval in voorkomt. Wie weet het??

Grtn

Nee. Je kan maar 1 filterwoord opgeven en per capcode instellen of het filter aan of uit staat.
Mvg,
Leen