Auteur Topic: Onbekende Freq Nabij Hoogkerk  (gelezen 4332 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline nl12296

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 10
Onbekende Freq Nabij Hoogkerk
« Gepost op: 28 september 2018, 16:21:48 »
Hallo. Even voorstellen.

Mijn naam is Michel en ik ben opnieuw het scanner-luisteren aan het ontdekken. Ik zit in de buurt van Hoogkerk en werk onder andere met een Uniden UBCD3600XLT.

Al geruime tijd hoor ik steeds in Hoogkerk als ik daar rondrij en de scanner meeneem (specifiek) op de binnenantenne (in de auto) in plaats van een  buitenantenne (Voor mij dan een echte Closecall) gesprekken van personen die het over alles en nog wat hebben. Duidelijk Lokaal dialect. Men heeft het onder andere over maaien van een veld ect, en ik hoor ook steeds achtergrond geluiden waarbij ik weet dat een van de partijen moet mobiel zijn. Het gaat om de frequentie : 447.1750 Mhz met tone (ctcss 69.3Hz) Volgens de database en internet zou deze freq bij Schiphol thuishoren. Ik kan verder geen andere verwijzing vinden in deze database waaruit eventueel de gebruiken bekend is. Iemand die eventueel weet wie deze freq gebruikt ? Ik heb een opname van deze uitzending gemaakt die ik daarna thuis uitzoek.

Groet Michel.

Offline Feiko GRN

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 131
Re: Onbekende Freq Nabij Hoogkerk
« Reactie #1 Gepost op: 28 september 2018, 20:10:53 »
Hoi Michel,

Heb ook even gekeken naar de frequentie, kan mogelijk Loonbedrijf Hendriks zijn in Den Horn.
Zal morgen ook eens mee luister woon zelf in Hoogkerk maar heb er nog nooit een CloseCall van ontvangen.

Groet Feiko.
commtel 205 - Wouxun KG-UVD1 - UBCD3600XLT - SureF22 voor Zello. Ook bereikbaar op Zello kanaal "Uniden UBCD3600XLT  NLD"

Offline testerr

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 514
Re: Onbekende Freq Nabij Hoogkerk
« Reactie #2 Gepost op: 29 september 2018, 00:43:18 »
Ja, die moet het zijn. Staat ook in de lijst van Elsinga. 'Vermoedelijk illegaal gebruikt', staat er bij..

Offline Beunhaas1455

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Re: Onbekende Freq Nabij Hoogkerk
« Reactie #3 Gepost op: 12 oktober 2018, 19:52:31 »
Ja dit is idd loonbedrijf Hendriks uit Den Horn