Auteur Topic: motorola software  (gelezen 5037 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

kosterplein

  • Gast
motorola software
« Gepost op: 12 november 2005, 20:15:43 »
Beste medehobbyisten

ik heb een vraagje ik heb software van motoroa de SDVN4274a
alleen kan ik hiet tune ik vermoet dat ik een bestandje mis
Mischien kan er iemand mijn aan dat bestandje helpen of weet u mischien een oplossing

met vriendelijke groet

Robertino

Leen Ansems

  • Gast
Re: motorola software
« Reactie #1 Gepost op: 12 november 2005, 20:26:29 »
Vertel ons eerst eens voor welk toestel dat deze software bestemd is. Software voor de waris GP300 line en CM340/360 bevat geen servicedeel meer om te voorkomen dat niet deskundigen een toestel kunnen ontregelen.
Wij kunnen geen advies geven zonder nadere gegevens.
mvg,
Leen

Offline EdSki

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 168
Re: motorola software
« Reactie #2 Gepost op: 12 november 2005, 22:52:00 »
Citaat van: "kosterplein"
Beste medehobbyisten

ik heb een vraagje ik heb software van motoroa de SDVN4274a
alleen kan ik hiet tune ik vermoet dat ik een bestandje mis
Mischien kan er iemand mijn aan dat bestandje helpen of weet u mischien een oplossing

met vriendelijke groet

Robertino

2100-WOOKIE-LAB- Field Programmer for the MOBIUS Radio-Series (Sky Walker) 2100 portables and mobiles radio with 5/6 Tone signalizing. v.R2.01beta SDVN4274A.

Is dus Wookie lab software, is een Beta en daarom is hij niet volledig 100% betrouwbaar. Dat uit zich in het soms niet kunnen benaderen van de tuningmodus. Wookie wil bij het opslaan van je codeplug nog wel eens alle kanalen op eenzelfde frequentie zetten. Soms kun je met een nieuwe installatie wel in de tuningmodus komen. Maar de beste oplossing om dit uit te laten voeren door iemand met kennis van zaken (en die gebruikt de Ms-Dos RSS versie!).


Ed

Leen Ansems

  • Gast
Re: motorola software
« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2005, 12:07:24 »
Precies Ed en een portofoon door Wookie behandeld bevat een codeplug error. Je moet dus een keuze maken: programmeren via de DOS software (wat best meevalt) of werken met Wookie. Het kan niet door elkaar gebruikt worden. Als je geen verstand hebt van wat je kan afregelen en ook niet de meetgereedschappen, blijf er dan vanaf.
mvg,
Leen

kosterplein

  • Gast
software
« Reactie #4 Gepost op: 13 november 2005, 14:23:12 »
IK programeer via wookie al jaren en ik heb er geen problemen mee
tune doe ik ook via dos maar het moet ook via wookie kunnen
volgens de handleiding die ik heb van de mt2100