Auteur Topic: vbtrunk (traxis)  (gelezen 3135 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

nokoflow

  • Gast
vbtrunk (traxis)
« Gepost op: 8 oktober 2004, 11:43:50 »
Hallo
Ik ben nu een tijdje bezig met vbtrunk en kan het traxisnet keurig volgen .
alleeen had ik 1 vraagje.
bestaat er een lijstje met  id:of org gebruikers die op het scherm voor bij komen?
bij voorbeeld: org 104 of 8145  want het zou leuk zijn als je weet wie de gebruiker is op dat moment en het is niet altijd uit het geprek tehallen?

bedankt alvast

Online Bart

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 376
Re: vbtrunk (traxis)
« Reactie #1 Gepost op: 8 oktober 2004, 21:50:03 »
Vraagje: wat is precies "VBtrunk"? Is dat een stukje software, en moet je daar een Trunktracker voor hebben, of is het ook mogelijk met scanner+discriminator+modempje?

Groetjes,

Bart
Great day to carry 45 pounds of gear up and down 10 flights of stairs.
Uniden UBC125XLT, Uniden SDS100E

nokoflow

  • Gast
Re: vbtrunk (traxis)
« Reactie #2 Gepost op: 8 oktober 2004, 23:34:56 »
hai Bart
vbtrunk is inderdaadt een stukje software watje kopelt aan een scanner  er zijn er een paar die je hier op kan aan sluiten ik heb zelf de uniden 780xlt
deze is met de pc verbonden met de rs323.
nu heb je ook een 2e scanner nodig maak niet uit welke  deze is met een mono 3mm jack verbonden met de geluidskaart.
nu geeft deze scanner de data door aan  vbtrunk die op mijn pc staat dan wordt er een freqwentie voor spraak weer gegeven.
En nu wordt het leuk door vbtrunk wordt mijn uniden door de data van traxis automatisch aan gestuurd naar de juiste freqwentiw en kan het begin van het gesprek horren dus je mist zo geen stukken van het gesprek.
hoop dat dit een beetje duidelijk is want het is lastig uit teleggen.

groet Nokoflow

Online Bart

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 376
Re: vbtrunk (traxis)
« Reactie #3 Gepost op: 9 oktober 2004, 07:56:40 »
Helemaal duidelijk! Het programma "Trunker" is ongeveer hetzelfde, maar die kan geen Traxis volgen. Ik kan er bijvoorbeeld wel perfect het Smartnet van de Marechaussee op Schiphol mee volgen. De ontvangende scanner (MVT7100) met discriminator op het controllerkanaal, en via een Level-2 modem naar de PC. Vervolgens de AOR8000 met interface op de tweede serieele poort van dezelfde PC, en Trunker stuurt perfect de AOR aan. Is VBtrunk vrij te downloaden ergens, of is het gekochte software? Als ik op Google "VBtrunk" intik komen er maar twee pagina's retour, en beide geven niet echt duidelijk antwoord...

Groeten,

Bart
Great day to carry 45 pounds of gear up and down 10 flights of stairs.
Uniden UBC125XLT, Uniden SDS100E

nokoflow

  • Gast
Re: vbtrunk (traxis)
« Reactie #4 Gepost op: 9 oktober 2004, 14:24:57 »
Hij is vrij te downloaden aleen weet zelf ff niet meer welke site .
heb je pm gestuurdt

billy

  • Gast
Re: vbtrunk (traxis)
« Reactie #5 Gepost op: 20 augustus 2005, 23:11:45 »
zou je mij ook die software willen sturen ik heb ook een ubc 780 xlt en een ubc 9000xlt en ik zou het graag proberen mijn email is b.bruns@chello.nl