Auteur Topic: TU Delft  (gelezen 1719 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Ernst

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 191
TU Delft
« Gepost op: 20 februari 2013, 12:14:01 »
Vandaag de BHV gehoord van de TU-Delft, gebouw Chemical Engeneering op 469.550 met tq 218.1 . Zijn er nog  freq's bekend van andere TU-Delft vestigingen?

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21691
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: TU Delft
« Reactie #1 Gepost op: 20 februari 2013, 12:25:58 »
Dat zou ik ook wel willen weten eigenlijk. Ik rij er dagelijks langs met de trein en zo af en toe bedenk ik mij weleens wat daar aan verbindingen wordt gebruikt.
Mooie vangst in ieder geval, ik zal hem aan de lijst toevoegen.

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1328
Re: TU Delft
« Reactie #2 Gepost op: 25 februari 2013, 10:23:02 »
In mijn tijd (alweer heel wat jaren gelden) was er geen beveiligingsbedrijf en als dat al zo was dan hadden ze geen uniform. Alles werd gedaan door de facilitaire dienst.

Spoorfan

paul19622

  • Gast
Re: TU Delft
« Reactie #3 Gepost op: 25 februari 2013, 21:58:10 »
Ik ben er vroeger vaak naar op zoek geweest, maar nooit wat kunnen vinden. Veel vestigingen maken gebruik van paging systemen in de 26/27 MHz al of niet met spraak en soms duplex. Dit is echter zo weinig dat het niet de moeite waard is dit hier te vermelden. Ook bij de grote brand in het bouwkunde gebouw niets kunnen vinden toen, het is en blijft erg weinig daar. Wel zijn er wat nieuwe gebouwen bij gekomen o.a. Inholland heeft in de TU-Wijk nu ook een vestiging misschien dat die wat gebruiken maar tot op heden blijft het erg stil.

Paul,