Auteur Topic: <Bericht incompleet> In de P2000 melding  (gelezen 4068 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
<Bericht incompleet> In de P2000 melding
« Gepost op: 6 juli 2014, 19:08:56 »
Ik zie de laatste tijd wel vaker berichten voorbij komen met aan het einde  <Bericht incompleet>

Melding van vandaag
1404836 16:44:08 06-07-14 GROUP Prio 2 TS724 Buitenbrand Container LIDL BURG. DE VRIES BROEKMANLAAN 2 OUD-BEIJE<Bericht incompleet>

Iemand enig idee?
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7560
  • PE1RFR
Re: <Bericht incompleet> In de P2000 melding
« Reactie #1 Gepost op: 6 juli 2014, 19:39:03 »
Ja dat heeft iets met het GEA (gedifferentieerd alarmeren) systeem van regio Zuid-Holland-Zuid te maken. Een afzonderlijke alarmeringcomputer vangt de alarmering vanuit GMS af en verstuurt deze naar persoonlijke capcodes van het betreffende, te alarmeren korps. Deze tekst zie je dan ook alleen bij persoonlijke capcodes, niet als posten op post- of korpsalarm worden gealarmeerd. Wat echter de reden is, geen idee. Misschien zijn de berichten te lang om volledig overgenomen te worden, in elk geval was dit voorheen nooit en is dit iets van de afgelopen tijd...

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: <Bericht incompleet> In de P2000 melding
« Reactie #2 Gepost op: 6 juli 2014, 19:49:57 »
Ja dat heeft iets met het GEA (gedifferentieerd alarmeren) systeem van regio Zuid-Holland-Zuid te maken. Een afzonderlijke alarmeringcomputer vangt de alarmering vanuit GMS af en verstuurt deze naar persoonlijke capcodes van het betreffende, te alarmeren korps. Deze tekst zie je dan ook alleen bij persoonlijke capcodes, niet als posten op post- of korpsalarm worden gealarmeerd. Wat echter de reden is, geen idee. Misschien zijn de berichten te lang om volledig overgenomen te worden, in elk geval was dit voorheen nooit en is dit iets van de afgelopen tijd...

Bedank Peter voor je heldere antwoord.
Het is iets wat ik idd de laatste tijd voorbij zag komen.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline Bernt

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1852
Re: <Bericht incompleet> In de P2000 melding
« Reactie #3 Gepost op: 8 juli 2014, 14:48:07 »
Ik dacht dat het aan de monitor lag..
Ach als het personeel maar op komt