Auteur Topic: Mobiele versie  (gelezen 28725 keer)

0 leden (en 2 gasten) bekijken dit topic.

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21593
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Mobiele versie
« Reactie #30 Gepost op: 19 juli 2017, 12:20:00 »
Ik filter mobiel op GPS locatie. Zo zie ik dus alleen alle meldingen bij mij in de buurt. Voorheen zag ik ook de meldingen voor de KNRM hier. Toen ik vanmorgen op de boulevard drukte zag bij de HVRB en even later ook de boot van de KNRM zag varen ging ik maar even mijn mobiel raadplegen. Maar daar was niets op te zien voor de KNRM. Ik kan natuurlijk in het menu een vinkje plaatsen bij KNRM maar dan zie ik de berichten van het hele land en dat is nou net niet de bedoeling.

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Mobiele versie
« Reactie #31 Gepost op: 19 juli 2017, 14:51:19 »
Ik filter mobiel op GPS locatie. Zo zie ik dus alleen alle meldingen bij mij in de buurt. Voorheen zag ik ook de meldingen voor de KNRM hier. Toen ik vanmorgen op de boulevard drukte zag bij de HVRB en even later ook de boot van de KNRM zag varen ging ik maar even mijn mobiel raadplegen. Maar daar was niets op te zien voor de KNRM. Ik kan natuurlijk in het menu een vinkje plaatsen bij KNRM maar dan zie ik de berichten van het hele land en dat is nou net niet de bedoeling.

Om welke melding gaat het?

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21593
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Mobiele versie
« Reactie #32 Gepost op: 19 juli 2017, 16:58:00 »
Het ging hierom Peter;

11:08:28 19-07-17-GROUP-Prio 1, Surfer in problemen / vermist, SCH1
1735099Kustwachtcentrum (Wachtsman KNRM)
1735065Kustwachtcentrum (Lichtkrant GMK Den-Haag)
1735198Kustwachtcentrum (KNRM Scheveningen) (Reddingboten Kitty Roosmale Nepveu en Beluga)

Gelijk even een ander vraagje. Bij mijzelf in PDW zie ik dit als 3 afzonderlijke Alpha berichten. Kan ik daar ook niet een Group bericht van maken?

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Mobiele versie
« Reactie #33 Gepost op: 19 juli 2017, 23:01:26 »
Het ging hierom Peter;

11:08:28 19-07-17-GROUP-Prio 1, Surfer in problemen / vermist, SCH1
1735099Kustwachtcentrum (Wachtsman KNRM)
1735065Kustwachtcentrum (Lichtkrant GMK Den-Haag)
1735198Kustwachtcentrum (KNRM Scheveningen) (Reddingboten Kitty Roosmale Nepveu en Beluga)

Als jij stelt dat dit voorheen wel bij Haaglanden verscheen dan is dat best interessant, ik ben benieuwd op basis waarvan? In de melding zie ik 1,2,3 niets waar p2kflex de locatie uit kan herleiden. Ik zou de monitorcode van Haaglanden 1735065 aan Haaglanden kunnen koppelen maar op welke wijze? Aan de brandweer of algemeen? In laatste geval krijg je hem bij de standaard monitor alleen te zien als je "Haaglanden" selecteert en bij de expert en mobiel weet ik 1,2,3 niet of hij ergens zichtbaar wordt...

Gelijk even een ander vraagje. Bij mijzelf in PDW zie ik dit als 3 afzonderlijke Alpha berichten. Kan ik daar ook niet een Group bericht van maken?

Mogelijk Screen options -> Show Consecutive individual messages as group ?

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21593
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Mobiele versie
« Reactie #34 Gepost op: 20 juli 2017, 07:59:34 »
Laat dat van het KWC maar even rusten Peter. Kan best zijn dat ik in de war ben met meldingen van de MKB zelf.

Ik heb in PDW een vinkje bij die optie geplaatst, nu de meldingen even afwachten.
En het werkt;
 09:08:53 20-07-17   ALPHA   Prio 2, Vaartuig aan de grond, DOEbi
                    1735488  KNRM Den Oever (Bemanning Johanna Margareta)
                    1735060  KWC Den Helder (Infocode MKB Noord-Holland Noord)
                    1735099  Kustwachtcentrum Den Helder (Wachtsman KNRM)

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Mobiele versie
« Reactie #35 Gepost op: 26 augustus 2017, 09:12:11 »
met Chrome werkt het overigens wel

Bedankt met chrome werkt inderdaad prima

Die geluidsmeldingen ontvangen je alleen wanneer Chrome "open staat" op je telefoon?
Want op geen enkele andere wijze krijg ik die geluidsmelding uit mijn iPhone.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Online Edwin24

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1134
Re: Mobiele versie
« Reactie #36 Gepost op: 12 augustus 2019, 22:02:30 »
Ik krijg sinds vanavond bij de mobiele versie een reclame regel van Google bovenaan hoe kan ik dit uitschakelen ?

Offline proxymus

  • P2kflex Senior Engineer
  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
  • P2kFlex
    • P2kFlex
Re: Mobiele versie
« Reactie #37 Gepost op: 13 augustus 2019, 22:56:26 »
Beste Edwin, Sinds gister nieuwe types advertenties toegevoegd op de site, helaas doen we bewust om de site nog rendabel te behouden. je kan overigens wel deze bannen weg klikken, hiernaar klapt hij in naar boven, of als je de chrome browser installeert heb je er ook geen last meer van.
Mvg, P2kflex.

Offline Hans013

  • PD2HSB
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 859
Re: Mobiele versie
« Reactie #38 Gepost op: 15 augustus 2019, 17:51:52 »
Nou, als ik heel eerlijk moet zijn dan betaal ik liever een paar euro als die irritante reclames boven aan de pagina...

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1958
Re: Mobiele versie
« Reactie #39 Gepost op: 15 augustus 2019, 18:30:10 »
Ik heb gameservers draaien die zeer veel data genereren m.b.t. downloadable content (meer dan 300GB per maand). Deze data kost mij slechts 3 euro per maand. Domein staat in Nederland, NS-server records zijn echter doorverwezen naar deze goedkope hosting met onbeperkte data. Ik heb bij hen ook een VPS (met daarop de gameservers) draaien voor een tientje per maand inclusief 12 TB (12000GB) data.. Geen aandelen of zo, maar: nfoservers.com

Offline blommie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 158
Re: Mobiele versie
« Reactie #40 Gepost op: 3 oktober 2019, 14:43:32 »
In de mobiele versie lijkt het alsof "Oldemarkt" getoond wordt onder Friesland, dat terwijl er keurig BIJ voor staat. Vandaag gezien voor zowel de post, OvDB als OvD Bevolkingszorg. Ook eerder al eens opgevallen.

Gr Blommie

Online Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Mobiele versie
« Reactie #41 Gepost op: 3 oktober 2019, 18:26:49 »
In de mobiele versie lijkt het alsof "Oldemarkt" getoond wordt onder Friesland, dat terwijl er keurig BIJ voor staat.
Vandaag gezien voor zowel de post, OvDB als OvD Bevolkingszorg. Ook eerder al eens opgevallen.

Goed gezien, aangepast ;)

Offline RAdeR

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: Mobiele versie
« Reactie #42 Gepost op: 15 oktober 2020, 17:47:16 »
In de mobiele versie krijg ik sinds vandaag reclame's die niet weg te klikken zijn en over de meldingen heen staan.  :(

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21593
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Mobiele versie
« Reactie #43 Gepost op: 15 oktober 2020, 19:06:45 »
Geen last van hier.

Offline Joopjr

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 38
Re: Mobiele versie
« Reactie #44 Gepost op: 17 oktober 2020, 06:44:16 »
In de mobiele versie krijg ik sinds vandaag reclame's die niet weg te klikken zijn en over de meldingen heen staan.  :(

Ik ervaar sinds enkele dagen hetzelfde probleem. Ik gebruik de Expert Monitor waarbij de Bovenste reclame balk de eerste P2000 berichten blokkeert op mijn mobiel.