Auteur Topic: Wiki  (gelezen 3309 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline marc

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 2
Wiki
« Gepost op: 9 augustus 2010, 15:24:12 »
Beste mensen,

Zelf heb ik niet zoveel met scanners. Via een Google alert over marifoons kwam ik echter op jullie forum. Wel een levend forum!

Maar na even rondgekeken te hebben zag ik dat veel mensen continue vrijwel dezelfde informatie rondsturen. Wat is er te beleven op welk kanaal in welke omgeving.

Het deed mij denken aan informatie die je ook heel snel via een wiki uit kunt wisselen.

Denk daar eens over. En succes!
Marc.

Offline Remon

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1980
Re: Wiki
« Reactie #1 Gepost op: 9 augustus 2010, 18:40:16 »
De meeste frequenties zijn in de rubriek Overzichten te vinden. Daarnaast is de zoekfunctie ook erg bruikbaar, bijvoorbeeld bij het zoeken naar frequenties van evenementen. Dat leden vragen naar de bekende weg, is omdat ze de zoekfunctie niet gebruiken. ;)

Daarnaast is een wiki iets statisch en een forum dynamisch. Het is of een wiki, of een forum, want het sluit niet op elkaar aan. Ook kan iedereen foutieve of verouderde frequenties in een wiki neerzetten, vandaar dat we de rubriek Overzichten hebben, waar alleen onze eigen frequentie-goeroe Johan Beck berichten neer kan zetten. ;)

Voor capcodes hebben we een soort wiki, maar dit wordt dan bijgehouden door vaste personen per regio: http://p2000.scannerforum.nl.