Auteur Topic: Suggestie (bericht zelf kunnen verwijderen) ?  (gelezen 3327 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Radiofreak

  • Gast
Suggestie (bericht zelf kunnen verwijderen) ?
« Gepost op: 4 juni 2015, 17:42:28 »
Zou het soms niet mogelijk zijn als je een bericht post dat je dat ook zelf kan verwijderen indien je dat zelf wenst ?

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21554
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: Suggestie (bericht zelf kunnen verwijderen) ?
« Reactie #1 Gepost op: 4 juni 2015, 18:38:22 »
Een hele tijd geleden is dit onderwerp van discussie geweest. In het verleden was het inderdaad mogelijk maar deze optie hebben we verwijderd. Omdat meerdere malen berichten werden verwijderd werden hele onderwerpen uit hun verband gerukt. Je zag dan wel reacties op een bepaald bericht maar het bericht zelf bestond niet meer. Mocht je dus iets verwijderd of gewijzigd wilt hebben dan kan je contact opnemen met de moderators door te klikken op de button; Meld bericht aan het moderatorteam.

Radiofreak

  • Gast
Re: Suggestie (bericht zelf kunnen verwijderen) ?
« Reactie #2 Gepost op: 5 juni 2015, 13:36:00 »
Johan ,

Ja ik ken dat fenomeen van je ziet bv de antwoorden op een vraag maar de vraag zelf niet enz. Ik begrijp het dus wel wat je als uitleg geeft maar ik vindt het wel jammer dat men er misbruik van maakt zonder reden terwijl het eigenlijk de bedoeling is om dat te gebruiken als het echt nodig is.

Goed je mag deze topic sluiten wat mij betreft

dank je

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7546
  • PE1RFR
Re: Suggestie (bericht zelf kunnen verwijderen) ?
« Reactie #3 Gepost op: 5 juni 2015, 20:32:25 »
Een topic sluiten doen we ook niet zomaar. Stel dat iemand toch nog een aanvullende vraag heeft dan kan dat gewoon in een bestaand topic, daar hoeft niet perse een nieuwe voor geopend te worden ;)