Auteur Topic: raretekst in scherm (jupiter 7.1)  (gelezen 1656 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline jeroen16tje

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
raretekst in scherm (jupiter 7.1)
« Gepost op: 14 februari 2009, 09:04:31 »
ik kreeg vanacht tijdens een inzet een rare melding op me pager jupiter 7.1 en kreeg eerst een moter,trill en buzzertest en daarna liep hij helemaal vast.

kon overal op drukken maar deed egt niks meer. Nu kreeg ik net een tekst met rds-key to press en daaronder een battery 70a  :?

Wat moet ik me hierbij voorstellen??

Leen Ansems

  • Gast
Re: raretekst in scherm (jupiter 7.1)
« Reactie #1 Gepost op: 14 februari 2009, 10:02:18 »
Citaat van: "jeroen16tje"
ik kreeg vanacht tijdens een inzet een rare melding op me pager jupiter 7.1 en kreeg eerst een moter,trill en buzzertest en daarna liep hij helemaal vast.

kon overal op drukken maar deed egt niks meer. Nu kreeg ik net een tekst met rds-key to press en daaronder een battery 70a  :?

Wat moet ik me hierbij voorstellen??

Niets. Even voelen of de rechterknop beweegt en je de schakelaar hoort klikken. Dan de batterij een paar tellen losnemen en weer erin doen. Daarna moet je pager weer normaal werken. Let wel: de tijd start op 12.00 uur en de datum klopt ook niet. Na wat minuten moet de pager vanzelf de juiste tijd en datum uit het P2000netwerk gehaald hebben.

Offline jeroen16tje

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: raretekst in scherm (jupiter 7.1)
« Reactie #2 Gepost op: 14 februari 2009, 10:03:41 »
leen bedankt voor je snelle reactie en ga het even proberen

Leen Ansems

  • Gast
Re: raretekst in scherm (jupiter 7.1)
« Reactie #3 Gepost op: 14 februari 2009, 10:10:00 »
Zit je rechterschakelaar helemaal vast, dan komt het daardoor. Is nog wel te repareren hoor, dus zo dramatisch is het ook niet. Bij veel gebruik kan zoiets gebeuren, maar het gebeurd heel zeldzaam.

Offline jeroen16tje

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 19
Re: raretekst in scherm (jupiter 7.1)
« Reactie #4 Gepost op: 14 februari 2009, 11:51:53 »
leen bedankt hij doet het weer helemaal als nieuw :)