Auteur Topic: Programmeersoftware Galaxy  (gelezen 3912 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

DonaldDuck

  • Gast
Programmeersoftware Galaxy
« Gepost op: 22 maart 2008, 11:49:46 »
Weet iemand wat de betekenis is van de functie Vibrate & Alert At Priority. Dit is te vinden onder het tabblad Alert bij de programmeersoftware van de Galaxy. Als ik de functie aan of uitvink dan merk ik geen verschil, de pager blijft piepen en trillen bij de capcode waar prio aanstaat ongeacht of de pager op trilstand staat of op stil.

Wie weet het?

Grtn

Offline Wopper

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 858
Re: Programmeersoftware Galaxy
« Reactie #1 Gepost op: 22 maart 2008, 11:58:33 »
Als je hem op stil zet dan zal je het verschil merken met aan of uit bij een code met prio.

DonaldDuck

  • Gast
Re: Programmeersoftware Galaxy
« Reactie #2 Gepost op: 22 maart 2008, 20:07:32 »
Inderdaad, op de stil stand piept de pager alleen geen tril , als je deze functie niet hebt aangevinkt, bedankt voor de info Rob.
Ik  vraag me wel af wat hier de meerwaarde van is..........

Grtn

Offline Arle

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1214
Re: Programmeersoftware Galaxy
« Reactie #3 Gepost op: 22 maart 2008, 20:42:01 »
Tipje; Op http://www.pagersoftware.tk staat ook een pdf-bestand waar je het e.e.a. terug kan vinden. Zeker de moeite waard om eens door te lezen als je pagers programmeerd!
Met vriendelijke groet,
Arlé


Offline Marco

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 143
Re: Programmeersoftware Galaxy
« Reactie #4 Gepost op: 22 maart 2008, 23:42:24 »
Citaat van: "DonaldDuck"
Inderdaad, op de stil stand piept de pager alleen geen tril , als je deze functie niet hebt aangevinkt, bedankt voor de info Rob.
Ik  vraag me wel af wat hier de meerwaarde van is..........
Grtn

Meerwaarde daarvan? Als je hem op je (te kleine/te volle) nachtkastje hebt liggen trilt hij er af bij alarm als je niet snel genoeg wakker wordt. Heb ik tenminste wel eens gehad. Ik heb liever niet dat hij valt, dus wel eens uit gezet. Aan mijn riem heb ik hem liever wel op trillen en piepen, omdat je het piepje wel eens mist in een lawaaige omgeving met een dik pak kleding aan.
Met vriendelijke groet,
Marco

[size=85]Jupiter Pro V8.6 en V9.1, Galaxy V8.2, P2000 lichtkrant (96cm)[/size]