Auteur Topic: (nieuwe?) frequenties in Rotterdam  (gelezen 1469 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline spoorfan

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1325
(nieuwe?) frequenties in Rotterdam
« Gepost op: 23 december 2009, 20:44:36 »
Sinds een paar dagen pik ik op 455.810 Tq 127.3 gesprekken op die afkomstig lijken van de neiuwe maastoren op de kop van zuid.
Het gaat over de 44e verdieping en over Q-park. Ik ken geen ander gebouw met 44 verdiepingen in Rotterdamen en Q-park is de eigenaar van de parkeer garage. Of dit een blijvertje is zullen we moeten afwachten.

Ook pik ik op 467.370 Tq 91.5 een beveiliging op (mogelijk heb ik die al eerder gepost) waarvan ik niet weet wat het is. Iemand een idee? toevoeging: Ik hoorde een emdlding van iemand die bij Mediamarkt staat.
Dat is vrijwel zeker niet die in Rotterdam centrum, want die zit in het Lijnbaan gebeuren. Blijven over Alexandrium, maar die hebben een beveiliging die werkt op 163,710, Rijswijk (dat zou dan de beveiliging van de Boogaart zijn) of Zoetermeer.

Tot slot, wel in Rotterdam, maar toch niet helemaal. Gisteravond pakte ik op 455.930 Tq 91.5 de stewards van AZ in het feyenoordstadion. Uit de gesprekken was duidelijk dat dit AZ was.

Nieuw, Op 167.110 Tq 69,3 lijkt het wereldmuseum te zitten. Er is vrij regelmatig sprake van alarmen op Azie, Oceanie, China. Lijkt mij niet van Blijdorp.

Groet,

Spoorfan