Auteur Topic: Capcode  (gelezen 2888 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Capcode
« Gepost op: 9 april 2006, 15:49:05 »
Hoi allemaal ik zou graag eens weten of er voor de regio eindhoven en daar om heen al capcode's van de ambulance en politie en dergelijk bekend zijn ik heb al gezocht niet gevonden of mischien de verkeerde rubriek bekeken..van de brandweer zelf heb ik al wel wat
ik hoop dat er iemand mij verder kan helpen


Alvast Hartelijk dank :)

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Capcode
« Reactie #1 Gepost op: 9 april 2006, 16:04:33 »
Citaat van: "Starskey"
Hoi allemaal ik zou graag eens weten of er voor de regio eindhoven en daar om heen al capcode's van de ambulance en politie en dergelijk bekend zijn ik heb al gezocht niet gevonden of mischien de verkeerde rubriek bekeken..van de brandweer zelf heb ik al wel wat
ik hoop dat er iemand mij verder kan helpen

Allereerst, dit heeft niets met PDW te maken, dit zou in 'P2000' of 'Capcodes' thuishoren.

Om je vraag te beantwoorden, de ambulance en zeker de politie hebben geen noodzaak om P2000 te gebruiken, zij kunnen immers gealarmeerd cq opgeroepen worden via C2000. Het is dus afwachten of zij ooit P2000 gaan gebruiken, op dit moment is dat dus niet het geval...

Groeten, Peter.

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: Capcode
« Reactie #2 Gepost op: 9 april 2006, 16:07:39 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "Starskey"
Hoi allemaal ik zou graag eens weten of er voor de regio eindhoven en daar om heen al capcode's van de ambulance en politie en dergelijk bekend zijn ik heb al gezocht niet gevonden of mischien de verkeerde rubriek bekeken..van de brandweer zelf heb ik al wel wat
ik hoop dat er iemand mij verder kan helpen

Allereerst, dit heeft niets met PDW te maken, dit zou in 'P2000' of 'Capcodes' thuishoren.

Om je vraag te beantwoorden, de ambulance en zeker de politie hebben geen noodzaak om P2000 te gebruiken, zij kunnen immers gealarmeerd cq opgeroepen worden via C2000. Het is dus afwachten of zij ooit P2000 gaan gebruiken, op dit moment is dat dus niet het geval...

Groeten, Peter.

Ok srry dat ik het verkeerd geplaatst heb dan maar is dat C2000 ook te lezen net als P2000

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7563
  • PE1RFR
Re: Capcode
« Reactie #3 Gepost op: 9 april 2006, 16:24:18 »
Citaat van: "Starskey"
Ok srry dat ik het verkeerd geplaatst heb dan maar is dat C2000 ook te lezen net als P2000

C2000 is het digitale portofoon- en mobilofoonnetwerk. Is niet te beluisteren en/of mee te lezen.

Groeten, Peter.

Offline Hutch

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1376
Re: Capcode
« Reactie #4 Gepost op: 9 april 2006, 18:06:01 »
Citaat van: "hunter"
Citaat van: "Starskey"
Ok srry dat ik het verkeerd geplaatst heb dan maar is dat C2000 ook te lezen net als P2000

C2000 is het digitale portofoon- en mobilofoonnetwerk. Is niet te beluisteren en/of mee te lezen.

Groeten, Peter.

Ok dankje jammer dan maar eens hopen dat zij veranderen