Auteur Topic: Intek porto'tjes  (gelezen 8862 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Inspecteur

  • Inspecteur/Laborant/Analist
  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 9
  • Maak niet steeds dezelfde fout, er is keuze genoeg
Intek porto'tjes
« Gepost op: 14 oktober 2012, 15:11:47 »
Beste mensen ik ben me al een poosje aan het oriënteren voor een setje leuke porto's.

Ik heb de volgende gevonden bij Conrad. http://www.conrad.nl/ce/nl/product/933055?WT.mc_id=gshop
Is dit kwaliteit? Of heeft iemand hier ervaringen mee?

mvg

Offline Hent

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: Intek porto'tjes
« Reactie #1 Gepost op: 24 oktober 2012, 17:40:53 »
Zijn redelijk goed,(Italiaans) dit is het setje MT3030 ik zou kiezen voor setje MT5050.
Dan heb je meer kanalen 8 PMR en dan nog LPD kanalen.Dus je werkt met 0,5w en 0,10mw.
Maar Intek is een stuk beter dan die bamiporto's,software is goed te krijgen en assecoirs ook.

Online Marcel

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 320
Re: Intek porto'tjes
« Reactie #2 Gepost op: 24 oktober 2012, 19:26:08 »
Ik zou het voor de zekerheid even ergens op moeten zoeken op de site van het at (agentschap telecom) maar volgens mij is de lpd-'band' niet meer bedoeld voor spraak! volgens mij mag daar alleen nog data overheen!
(En dus zijn mensen die ooit zo'n porto hebben gekocht en er nu nog steeds mee werken illegaal bezig!!), lijkt me dan geen wijs advies om mensen juist voor deze porto's te laten kiezen!
Maar nogmaals, het zou op de site van het at moeten staan!
AR-DV10, UBCD3600XLT, DP4801 (1xVHF, 1x UHF), Airspoy SDR, eigenlijk teveel om op te noemen ;)

Offline Hent

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 14
Re: Intek porto'tjes
« Reactie #3 Gepost op: 24 oktober 2012, 23:31:18 »
O,dat wist ik niet,dus het is alleen PMR.

Offline samklaasse

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 69
Re: Intek porto'tjes
« Reactie #4 Gepost op: 7 november 2015, 23:21:30 »
de intek 5050 kun je zelf modificeren schroef t klepje van de batterijen open en daar onder zit nog een klepje met 2 of 3 draadbrugjes knip die door en je hebt 5watt ipv 0.5 of 500mw
susces drmeee
gelicenseerd sinds juni 2020
zit vaak op rotterdam PI2RTD en de PI2NOS
CALL PD9EFT