Auteur Topic: Voor de Jupiter tonen freaks:  (gelezen 66864 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Gert Jan

  • Gast
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #120 Gepost op: 20 mei 2008, 19:53:22 »
Citaat van: "IkWilbert"
Citaat van: "Wopper"
Citaat van: "keffie91"
Hoe moet dat voorluisteren van de tonen dan? Ik heb gisteren een Jupiter pro gekocht en hem geprogrammeerd op de pc en een ander geluid ingesteld voor een capcode maar ik zag nergens iets staan dat ik het kon voorluisteren.

groet

keffie91

In de Galaxy software zit deze optie wel of het inmiddels ook in de Jupiter software zit dat weet ik niet.

Rob, ik heb de software voor de galaxy van je site gehaald en geinstalleerd. Kan echter nergens de optie vinden om het voorbeeld te horen van de toonjes...

Ik kom het ook niet tegen hoor, ben wel de 40 reeds gepasseerd  ;)

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #121 Gepost op: 9 augustus 2008, 21:08:09 »
even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2151
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #122 Gepost op: 9 augustus 2008, 23:23:19 »
Citaat van: "IkWilbert"
even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???

Vanaf softwareversie 5.05 zit er een preview optie in de software ingebouwd. Dus als jij die, of hoger hebt moet je dat kunnen zien in het laatste tabblad in de software.

Online Dijkie69

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 907
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #123 Gepost op: 10 augustus 2008, 09:47:54 »
Heeft er iemand leuke wav.geluidsjes voor mijn Jupiter pro, dat ik de geluidjes heb gehoord en hoe ik ze dan zelf kan instellen in de pager

Mvg, Dijkie

Offline IkWilbert

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 512
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #124 Gepost op: 10 augustus 2008, 11:27:59 »
Citaat van: "Daaf"
Citaat van: "IkWilbert"
even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???

Vanaf softwareversie 5.05 zit er een preview optie in de software ingebouwd. Dus als jij die, of hoger hebt moet je dat kunnen zien in het laatste tabblad in de software.

Gevonden, geinstalleerd en het werkt.

Met dank aan vuurvreter63  :)

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2151
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #125 Gepost op: 17 september 2008, 18:25:12 »
Heb een beetje zitten spelen met de Galaxy.

Een van de alarmmelodie ën van de Swissphone Patron, die het meest in de buurt komt: fggfggfggfgg0000
En van de Swissphone DE900: gf0f0g00gf0f0g00

Offline cappie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 132
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #126 Gepost op: 17 september 2008, 22:15:25 »
En wat dacht men van deze: BCffBCffBCffBCff in combinatie met trillen
Dat hoor je & voel je wel lijkt mij :)

Deze is ook leuk :cgfcgfcgfcgf0000
Maar weet iemand nog meer leuke melodietjes dan lezen we dat graag.

Met vriendelijke groeten,
Cappie

Offline tcf

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 226
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #127 Gepost op: 20 september 2008, 10:16:54 »
Citaat van: "IkWilbert"
Citaat van: "Daaf"
Citaat van: "IkWilbert"
even een kickje naar boven, heb de halve middag zitten zoeken naar een tool waarmee ik de melodietjes kan beluisteren... kan echter niets vinden. Ook de galaxy software geinstalleerd, hierin zou dit moeten kunnen. Ik kan het niet vinden... zie ik iets over het hoofd???

Vanaf softwareversie 5.05 zit er een preview optie in de software ingebouwd. Dus als jij die, of hoger hebt moet je dat kunnen zien in het laatste tabblad in de software.

Gevonden, geinstalleerd en het werkt.

Met dank aan vuurvreter63  :)

Doe eens ff helpen aub, ik kan hem echt niet vinden! :(
Wees verstandig, blijf jezelf

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2151
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #128 Gepost op: 20 september 2008, 10:23:23 »
Citaat van: "tcf"
Doe eens ff helpen aub, ik kan hem echt niet vinden! :(

Staat op het laatste tabblad. Als je het niet kan vinden dat zal hij nog niet verwerkt zitten in jouw software versie denk ik.


Offline willempie

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 237
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #129 Gepost op: 20 september 2008, 11:27:12 »
Weet iemand toevallig hoe je de software kunt starten zonder dat de programmer zelf is aangesloten?
(Het twee keer opstarten van de applicatie werkt namelijk niet bij de Galaxy...)

Offline vuurvreter63

  • p2kflex'er
  • *
  • Berichten: 397
    • www.vuurvreter.eu
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #130 Gepost op: 20 september 2008, 15:49:50 »
Citaat van: "jordnijman"
Weet iemand toevallig hoe je de software kunt starten zonder dat de programmer zelf is aangesloten?
(Het twee keer opstarten van de applicatie werkt namelijk niet bij de Galaxy...)

Rechtermuisknop op de software en kies voor Eigenschap en dan Tabblad Compatibiliteitsmodus en de compatibiliteits modus naar windows 98/ windows me zetten.
Werkt monster.
Ik laat me niet opjagen, ik ben aan het werk, niet op de vlucht.

Offline tcf

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 226
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #131 Gepost op: 21 september 2008, 10:08:03 »
Citaat van: "Daaf"
Citaat van: "tcf"
Doe eens ff helpen aub, ik kan hem echt niet vinden! :(

Staat op het laatste tabblad. Als je het niet kan vinden dat zal hij nog niet verwerkt zitten in jouw software versie denk ik.

Dank u, ff nieuwste software maar downloaden dan:)
Wees verstandig, blijf jezelf

Offline timo

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 146
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #132 Gepost op: 7 november 2008, 20:50:39 »
Hallo

Ik heb een vraagje, vroeger bij de brandweer in GOuda hadden ze niros 8008 piepers, nu is mijn vraag, heeft iemand daar het piep geluidje van maar dan voor in de jupiter pro?
Manschap a bij brandweer Hollands midden Post Gouda,
Eerst hulpverlener en verbindings-coordinator Rode kruis Gouda e.o.

Offline Daaf

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2151
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #133 Gepost op: 9 november 2008, 11:52:55 »
Citaat van: "timo"
Hallo

Ik heb een vraagje, vroeger bij de brandweer in GOuda hadden ze niros 8008 piepers, nu is mijn vraag, heeft iemand daar het piep geluidje van maar dan voor in de jupiter pro?

Als je de toonhoogte weet kan je in combinatie met de frequentietabel op www.pagersoftware.tk de melodie zelf samenstellen.

Leen Ansems

  • Gast
Re: Voor de Jupiter tonen freaks:
« Reactie #134 Gepost op: 9 november 2008, 14:21:11 »
Citaat van: "timo"
Hallo

Ik heb een vraagje, vroeger bij de brandweer in GOuda hadden ze niros 8008 piepers, nu is mijn vraag, heeft iemand daar het piep geluidje van maar dan voor in de jupiter pro?

Iedere RX8008 kon naar eigen smaak net als de Jupiter van verschillende tonen en melodietjes worden voorzien. Als je geen voorbeeld hebt zal dat toch erg moeilijk worden om dat na te maken.