Auteur Topic: Pakt frequentie niet tijdens scannen.  (gelezen 2228 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Online Spijkie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 92
Pakt frequentie niet tijdens scannen.
« Gepost op: 22 mei 2017, 14:16:29 »
Hallo Allemaal,

Af en toe luister ik naar gesprekken via repeaters en was er regelmatig wat te horen op 430.1250 alleen sinds kort viel mij op dat ik op die frequentie nooit meer wat hoorde. Toen ik handmatig naar deze frequentie toe ging hoorde ik tot mijn verbazing wel wat, bij het direct op scannen zetten weer niet. Heb dit een paar keer geprobeerd maar tijdens het scannen pakte hij deze frequentie niet, handmatig wel...
Ik heb alle instellingen gecheckt maar zie niet waar dit nu de oorzaak van kan zijn. Ik heb nu deze frequentie nogmaals ingevoerd en opgeslagen en staat hij er nu dubbel in, bij de laatste die ik handmatig heb ingevoerd pakt hij hem wel tijdens het scannen.

Het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is dat tijdens het importeren van diverse frequenties uit een Excel lijst hier iets fout is gegaan maar kan ik niet ontdekken waar de fout zit.

Iemand een idee?

Gr. Victor
Ik luister met de volgende scanners: UBC780XLT / Icom IC-R30 / UBCD3600XLT / IcomIC-R8600 / Diamond X50 / Procom CXL 2-2C

Offline Scanner Brussels

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 222
Re: Pakt frequentie niet tijdens scannen.
« Reactie #1 Gepost op: 22 mei 2017, 15:45:29 »
Permanente Lock Out in gebruik?

Online Spijkie

  • Beginnend Lid
  • **
  • Berichten: 92
Re: Pakt frequentie niet tijdens scannen.
« Reactie #2 Gepost op: 22 mei 2017, 19:30:27 »
De lock out staat niet aan.
Ik luister met de volgende scanners: UBC780XLT / Icom IC-R30 / UBCD3600XLT / IcomIC-R8600 / Diamond X50 / Procom CXL 2-2C

Offline Xarioga

  • SSC/ICT en Telecom - (Rijksoverheid)
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 564
  • Eric - Den Haag / Leidschenveen
    • The ErLoices
Re: Pakt frequentie niet tijdens scannen.
« Reactie #3 Gepost op: 24 mei 2017, 21:08:59 »
Als deze nu wel werkt, zou ik de buggy versie er af gooien.
Misschien is er bij de import een (,) gezet ipv een (.) als scheidings teken of andersom.
Ubc3500xlt / Ubcd3600xlt | Uv9r-Era
Rh951s / Rh103 / Srh805s | Rhf10 / Na666 / Mr77b