Auteur Topic: hulp bij logfiles gevraagd  (gelezen 3733 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline freddebakker

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
hulp bij logfiles gevraagd
« Gepost op: 30 juli 2013, 16:16:52 »
mensen

ik had een vraag over de logfiles als ik deze open van een bepaalde datum staan hier enkel de bovenste berichten in , ik bedoel hiermee de berichten waar ik nog niet weet voor wie of wat deze zijn .

kan ik ergens de reeds gelinkte logfiles terug vinden in mijn bestand , of moet ik ergens een instelling wijzigen zodat beide opgeslagen worden ?

met dank voor uw hulp alvast

gr fred

Offline Simonn

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 763
Re: hulp bij logfiles gevraagd
« Reactie #1 Gepost op: 30 juli 2013, 20:47:26 »
Ik begrijp 'm niet helemaal. Je bedoelt dat de filters er niet bij staan, dus de omschrijving van een capcode? Die zouden er wel gewoon moeten staan namelijk.

0706001 00:20:54 30-07-13 FLEX-A  GROUP  1600  P 1 OMS-ALARM Lange Nieuwstraat 119 UTR Willem Arntz Huis Eenh: UTR802
- [ UT ] Monitorcode RAC -

Ik ben er niet zeker van, maar het zou nog een vinkje onder "Filter options" kunnen zijn -> Show Descriptions -> In monitor window & monitor logfile.

Nu wel, met dat vinkje kun je het loggen van omschrijving in/uitzetten.


Offline Asterix900

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 1217
Re: hulp bij logfiles gevraagd
« Reactie #2 Gepost op: 31 juli 2013, 12:18:56 »
Heb je misschien in je instellingen (zie printscreen van linkforsoad) bij 'General' de optie 'Show filtered messages only in filter window/logfile(s)' aangevinkt? Best niet doen.
"Well-informed people know it is impossible to transmit the voice over wires. Even if it were, it would be of no practical value." (Boston Post, 1865)

Offline freddebakker

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 6
Re: hulp bij logfiles gevraagd
« Reactie #3 Gepost op: 6 augustus 2013, 11:30:39 »
bedankt heb aangepast en inderdaad nu verschijnen deze in de logfiles

gr fred