Auteur Topic: 467,35 in Haaglanden  (gelezen 12833 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
467,35 in Haaglanden
« Gepost op: 7 maart 2007, 23:11:04 »
Hallo,

Al maanden houd ik 467,35 MHz in de peiling, naar aanleiding van een verzoek van Johan in topic "467.3500 in Leiden". Er waren nogal weirde zaken op te horen, zoals een kerel die een luier wilde. Het blijkt Stichting IPSE, begeleid wonen, in Nootdorp te zijn.

Groeten,

  Bob

Offline Edwin uit 070

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 739
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #1 Gepost op: 8 maart 2007, 06:38:55 »
Citaat van: "Bob"
Al maanden houd ik 467,35 MHz in de peiling, naar aanleiding van een verzoek van Johan in topic "467.3500 in Leiden". Er waren nogal weirde zaken op te horen, zoals een kerel die een luier wilde. Het blijkt Stichting IPSE, begeleid wonen, in Nootdorp te zijn.

Wat is daar "weird" aan?

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #2 Gepost op: 8 maart 2007, 07:32:24 »
Citaat van: "Edwin Edeling"
Wat is daar "weird" aan?

Ach ja, ieder zijn fetish.

Groeten,

  Bob

paul19622

  • Gast
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #3 Gepost op: 8 maart 2007, 08:13:10 »
Citaat van: "Bob"
Al maanden houd ik 467,35 MHz in de peiling, naar aanleiding van een verzoek van Johan in topic "467.3500 in Leiden". Er waren nogal weirde zaken op te horen, zoals een kerel die een luier wilde. Het blijkt Stichting IPSE, begeleid wonen, in Nootdorp te zijn.

Zit deze daar dan pas op Rob? want ik heb hem hier in Delft nog niet gehoord en dat moet gezien de afstand en de grootte van het complex toch wel lukken lijkt mij... Moet wel toegeven dat ik er eigenlijk al meer dan een week niet meer op geweest ben op deze freq. :?

Groetjes,

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #4 Gepost op: 8 maart 2007, 17:28:38 »
Citaat van: "paul19622"
Zit deze daar dan pas op Rob?

Ik neem maar aan dat je het tegen mij had ;-)
Ze zitten er al langere tijd.

Citaat van: "paul19622"
want ik heb hem hier in Delft nog niet gehoord en dat moet gezien de afstand en de grootte van het complex toch wel lukken lijkt mij...

Dat moet zeker lukken. Aan het eind van de avond en begin van de nacht hebben ze het vaak over de bewoners die gaan slapen. Maar ook om 4 uur 's nachts heb ik ze gehoord, terwijl ze op de Sportlaan liepen.

Groeten,

  Bob

paul19622

  • Gast
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #5 Gepost op: 8 maart 2007, 17:50:42 »
Citaat van: "Bob"
Citaat van: "paul19622"
Zit deze daar dan pas op Rob?

Ik neem maar aan dat je het tegen mij had ;-)
Ze zitten er al langere tijd.

Ja sorry ik bedoelde ook Bob was denk ik nog niet wakker

Citaat van: "Bob"
Dat moet zeker lukken. Aan het eind van de avond en begin van de nacht hebben ze het vaak over de bewoners die gaan slapen. Maar ook om 4 uur 's nachts heb ik ze gehoord, terwijl ze op de Sportlaan liepen

Kan jij mij vertellen waar ik die Sportlaan in Nootdorp kan vinden Bob?

Groetjes,

Offline Johan Beck

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 21699
  • Scheveningen
    • Frequentiedatabase
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #6 Gepost op: 8 maart 2007, 17:53:32 »
Citaat van: "paul19622"
Kan jij mij vertellen waar ik die Sportlaan in Nootdorp kan vinden Bob?


Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #7 Gepost op: 8 maart 2007, 18:04:39 »
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "paul19622"
Kan jij mij vertellen waar ik die Sportlaan in Nootdorp kan vinden Bob?


Dat is niet de goede. Hij is niet terug te vinden in Google Maps. Als ik morgen bij Google zit zal ik ze daarover eens aan de tand voelen ;-)
Als je op mijn kaartje op http://www.xs4all.nl/~spiderbo/Scanners ... nties.html volledig inzoomt op het gebied rond de pushpin van IPSE, zie je linksboven de pushpin de Sportlaan.

paul19622

  • Gast
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #8 Gepost op: 8 maart 2007, 18:11:52 »
Citaat van: "Bob"
Citaat van: "Johan Beck"
Citaat van: "paul19622"
Kan jij mij vertellen waar ik die Sportlaan in Nootdorp kan vinden Bob?


Dat is niet de goede. Hij is niet terug te vinden in Google Maps. Als ik morgen bij Google zit zal ik ze daarover eens aan de tand voelen ;-)
Als je op mijn kaartje op http://www.xs4all.nl/~spiderbo/Scanners ... nties.html volledig inzoomt op het gebied rond de pushpin van IPSE, zie je linksboven de pushpin de Sportlaan.

Ja ik zie hem nu Bob op het terrein van IPSE zelf dus, staat overigens inderdaad niet op Google en ook in mijn Stadsgidsboekje van Den Haag komt hij niet voor. Ik ga hem vanavond even bijzetten bedankt. Johan jij ook bedankt we hadden beide dezelfde gedachtes.

Groetjes,

paul19622

  • Gast
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #9 Gepost op: 8 maart 2007, 21:09:45 »
Helaas tot op heden nog steeds niets gehoord op dit kanaal wat enigsinds maar op IPSE lijkt. Wat ik begin te vermoeden en dan even voor Bob is dat het weleens het Psychiatrisch Centrum het Westerhonk en Wooncentrum Polanen zou kunnen zijn in de gemeente Monster. Ik begin dit te vermoeden omdat we daar op dat terrein ook een Sportlaan hebben....



En gezien jouw lokatie Haaglanden Noord en die van mij Delft zou dat weleens de rede kunnen zijn dat ik er nog steeds niets op gehoord heb en jij wel. :(

Groetjes,

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #10 Gepost op: 8 maart 2007, 21:25:07 »
Citaat van: "paul19622"
Helaas tot op heden nog steeds niets gehoord op dit kanaal wat enigsinds maar op IPSE lijkt.

Ik heb ze vanavond ook nog maar heel even gehoord.

Citaat van: "paul19622"
Wat ik begin te vermoeden en dan even voor Bob is dat het weleens het Psychiatrisch Centrum het Westerhonk en Wooncentrum Polanen zou kunnen zijn in de gemeente Monster. Ik begin dit te vermoeden omdat we daar op dat terrein ook een Sportlaan hebben....

Maar niet in combinatie met de Veldbloemlaan, die ook werd genoemd. Volgens MapPoint 2006 zijn er maar 2 plaatsen in Nederland met een Veldbloemlaan en Sportlaan: Nootdorp en Heerjansdam. In beide plaatsen liggen ze ook nog dicht bij elkaar.

Groeten,

  Bob

paul19622

  • Gast
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #11 Gepost op: 8 maart 2007, 21:30:55 »
Citaat van: "Bob"
Citaat van: "paul19622"
Helaas tot op heden nog steeds niets gehoord op dit kanaal wat enigsinds maar op IPSE lijkt.

Ik heb ze vanavond ook nog maar heel even gehoord.

Citaat van: "paul19622"
Wat ik begin te vermoeden en dan even voor Bob is dat het weleens het Psychiatrisch Centrum het Westerhonk en Wooncentrum Polanen zou kunnen zijn in de gemeente Monster. Ik begin dit te vermoeden omdat we daar op dat terrein ook een Sportlaan hebben....

Maar niet in combinatie met de Veldbloemlaan, die ook werd genoemd. Volgens MapPoint 2006 zijn er maar 2 plaatsen in Nederland met een Veldbloemlaan en Sportlaan: Nootdorp en Heerjansdam. In beide plaatsen liggen ze ook nog dicht bij elkaar.

Het lijkt mij toch echt sterk Bob dat het Stichting IPSE is. Afgelopen zondag ben ik nog op een verjaardag geweest in Ypenburg en dan het gedeelte wat echt aan dat IPSE grenst. Ik heb als ik daar ben altijd de scanner mee en ook de 467.3500 MHz heeft vrijwel de hele dag meegedraaid maar alles bleef daar doodstil. En als ik het Mondriaan College hier wel goed hoor dan zou dat toch ook moeten lukken lijkt mij maar nogmaals ik heb er nog nooit zulk soort activiteiten op gehoord.

Groetjes,

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #12 Gepost op: 8 maart 2007, 21:41:33 »
Citaat van: "paul19622"
Het lijkt mij toch echt sterk Bob dat het Stichting IPSE is.

Ik geef hier wel een seintje als ze weer aktief zijn, Paul. Misschien kan Ed dan ook even luisteren.

Groeten,

  Bob

paul19622

  • Gast
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #13 Gepost op: 8 maart 2007, 21:46:26 »
Ok Bob zat ook al aan Edwin te denken. Hoorde net alleen even die sierra en iets heel in de verte wat ik een beetje met een westlands accent vond klinken als ik het goed hoorde. Maar goed hij staat bij we wachten af. Overigens nog 1 vraagje hoe hard komt hij bij jou binnen?

Groetjes,

Offline Bob

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 156
Re: 467,35 in Haaglanden
« Reactie #14 Gepost op: 8 maart 2007, 21:55:31 »
Citaat van: "paul19622"
Overigens nog 1 vraagje hoe hard komt hij bij jou binnen?

Niet zo hard. Iets van S4 geloof ik. Ik denk vergelijkbaar met het Mondriaan. Een te sterk signaal voor Heerjansdam.
Maar een S-meterstand op zicht zegt niet zoveel. De R8500 en de AR5000 verschillen behoorlijk bij hetzelfde signaal.
Net hoorde ik ze weer heel even. Misschien moeten ze zo naar bed.

Groeten,

  Bob