Auteur Topic: Sommige instellingen kwijt na herstart Jupiter Pro 9.1  (gelezen 2800 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Jamapumo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Sommige instellingen kwijt na herstart Jupiter Pro 9.1
« Gepost op: 25 september 2017, 13:14:57 »
LS,

Als ik mijn Jupiter Pro 9.1 om welke reden dan uitzet en opnieuw opstart (bijvoorbeeld vervangen batterij) dan zijn de scroll-, geluid- en automatisch stil instellingen verdwenen.

Ik moet die dan handmatig opnieuw instellen. Is er een mogelijkheid deze instellingen te laten onthouden?

Ik heb een USB programmeerunit erbij.

P.S. Wil je je Jupiter Pro geprogrammeerd hebben, dit kan ik (gratis) voor je doen regio Venlo - Venray

Offline www.SemafoonWinkel.nl

  • Top Lid
  • ****
  • Berichten: 2347
    • http://www.SemafoonWinkel.nl
Re: Sommige instellingen kwijt na herstart Jupiter Pro 9.1
« Reactie #1 Gepost op: 25 september 2017, 16:45:07 »
Wissel de batterij eens heel snel, 2 seconden. Helpt dat?

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Re: Sommige instellingen kwijt na herstart Jupiter Pro 9.1
« Reactie #2 Gepost op: 25 september 2017, 17:52:27 »
dat zelfde euvel heb ik ook met een Jupiter  maar bij een oude type . ook de tijd is dan even van slag maar die stelt hij zelf weer bij . ik denk aan de backup batterijtje wat er in zit misschien de oorzaak is  ?

Offline Jamapumo

  • Nieuw Lid
  • *
  • Berichten: 4
Re: Sommige instellingen kwijt na herstart Jupiter Pro 9.1
« Reactie #3 Gepost op: 26 september 2017, 14:13:13 »
Heel snel wisselen heb ik al eens gedaan, zonder resultaat. Zelfs als ik de pager uitschakel via het menu (dus batterij blijft erin zitten) en dan weer opstart is hij deze gegevens kwijt.

Een backup batterij kan het dan ook niet zijn want het apparaat blijft onder spanning.

Lijkt wel een profiel issue wat bij opstarten word geopend (denk aan Windows)

Ik zoek nu ook nog een optie om het volume omlaag te schroeven (enkel een klein piepje, maar dan zachter dan standaard), tips zijn welkom.