Auteur Topic: Experimenteel: Callmax online  (gelezen 3368 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4903
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Experimenteel: Callmax online
« Gepost op: 16 november 2003, 15:44:34 »
Ik heb met PDW 1.2 Callmax (460.91875) online gezet op [link niet meer actief]

Tone-only en numeriek is onderdrukt; je ziet alleen alfanumerieke berichten.

Technisch: de PC met PDW draait boven; via een wireless LAN wordt 'monitor.html' geupdate op de PC waarop de webserver draait.

Groeten,
Rene

Toontje

  • Gast
Re: Experimenteel: Callmax online
« Reactie #1 Gepost op: 16 november 2003, 16:02:47 »
Hoi René. Ik heb ook geconfigureerd dat PDW mijn monitorfile moet uploaden, maar er bereikt niks mijn server. Ik heb de FTP logfile aangevinkt, maar waar vind ik die terug? Volgens mij wordt er geen logfile aangemaakt.

Oh, en ik heb hetzelfde probleem and anderen, geen datum en tijd op het scherm.

Windows 2000 aan deze kant.

Ton.

Offline Discriminator

  • Moderator
  • *****
  • Berichten: 4903
  • Rene - Rotterdam
    • https://www.discriminator.nl
Re: Experimenteel: Callmax online
« Reactie #2 Gepost op: 16 november 2003, 16:11:07 »
Citaat van: "Toontje"
Hoi René. Ik heb ook geconfigureerd dat PDW mijn monitorfile moet uploaden, maar er bereikt niks mijn server. Ik heb de FTP logfile aangevinkt, maar waar vind ik die terug? Volgens mij wordt er geen logfile aangemaakt.

Ik gebruik de andere optie, om direct een HTML-file te schrijven. De twee PC's zitten in een netwerkje. Dat werkte binnen 5 minuten. In eerste instantie had ik de .css-file niet op de server staan, zodat monitor.html helemaal zwart was.  FTP heb ik nog niet geprobeerd, maar zal er eens naar kijken.

Citaat van: "Toontje"
Oh, en ik heb hetzelfde probleem and anderen, geen datum en tijd op het scherm.
Windows 2000 aan deze kant.

Zoals je ziet draait het hier goed. Windows 98 en een R7000 met een Hamcom-modem (zelf gebouwd ;-) ). De klok wordt gesynchroniseerd met Dimension4.

Groeten,
Rene

Offline Hunter

  • Beheerder
  • *****
  • Berichten: 7551
  • PE1RFR
Re: Experimenteel: Callmax online
« Reactie #3 Gepost op: 16 november 2003, 19:09:46 »
Citaat van: "Toontje"
Ik heb de FTP logfile aangevinkt, maar waar vind ik die terug? Volgens mij wordt er geen logfile aangemaakt.

De FTP.LOG zou moeten verschijnen in de werkdirectory van PDW, dus waar de PDW.EXE staat. Gezien jouw tijd/datum probleem zou het kunnen dat de inhoud hiervan niet helemaal jofel is, maar hij zou wel weggeschreven moeten worden. Mail mij aub op peterhunt (apenootje) zoetermeernet.nl, dan kan ik je een testversie sturen waarin tijd/datum als het goed is weer werken.

Overigens kan het ontbreken van deze 2 gegevens ook vervelende gevolgend hebben voor het aanmaken van HTML-files, dus ik denk dat het handig is om pas met HTML te experimenteren zodra je de tijd/datum weer in beeld hebt.

Groeten, Peter.

Toontje

  • Gast
Re: Experimenteel: Callmax online
« Reactie #4 Gepost op: 16 november 2003, 21:46:36 »
Mail verstuurd.

Ton.