Auteur Topic: Gebruiks aanwijzing Infostream x3  (gelezen 2504 keer)

0 leden (en 1 gast) bekijken dit topic.

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Gebruiks aanwijzing Infostream x3
« Gepost op: 15 mei 2015, 14:40:43 »
Hallo forum Leden ik heb 2 Infostream x3 Brandweer piepers gekocht voor een spot prijs van 2 euro op de Jut berg.
een is nog geprogrammeerd met een aantal cap codes er in heeft iemand toevallig nog een gebruiksaanwijzing van deze pieper dan houd ik mij aanbevolen . de pieper is bezet met de cap codes van Dares  en een test code
kan ik deze allemaal apart aan of uit zetten want ik kan er maar bij 1 code er een vinkje aan en uit zetten ook is er het bekende probleem dat de lithium batterij leeg is verder werkt hij wel. ik ontvang wel de landelijke test code  die er in zit en aangezien de Dares niet zo vaak gepiept word kan ik niet zien of hij die ook mee pakt . verder wel een leuke pieper leuk om mee te prutsen zal ik maar zeggen .  groetjes Peter

Offline daanus

  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 256
Re: Gebruiks aanwijzing Infostream x3
« Reactie #1 Gepost op: 15 mei 2015, 16:01:15 »
Lees zojuist op internet dat deze Pager niet met de hand te programmeren is, maar dat je een programmeermodule nodig hebt.

http://www.mkzw.nl/documenten-downloads/handleidingen/3-handleiding-infostream/file

Op pagina 7 wordt wel gesproken over het aan en uitzetten van capcodes, maar of je deze er zelf in kan zetten durf ik zelf niet te zeggen.
UBC3500XLT-Sirio MGA 55-550 -Diamond SRH771 / UBC9000XLT / Commtel COM 104

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Re: Gebruiks aanwijzing Infostream x3
« Reactie #2 Gepost op: 15 mei 2015, 16:41:50 »
Klopt daanus er zitten er een paar in alleen de test code kan ik aan en uit zetten die andere kan ik niks mee die zijn dus alleen met de software weer aan te zetten .

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Re: Gebruiks aanwijzing Infostream x3
« Reactie #3 Gepost op: 15 mei 2015, 16:43:56 »
ik heb de gebruiksaanwijzing al gevonden op de site van Dares

Offline Luister Amateur

  • Monteur
  • Gevorderd Lid
  • ***
  • Berichten: 569
  • 73
Re: Gebruiks aanwijzing Infostream x3
« Reactie #4 Gepost op: 19 mei 2015, 07:53:19 »
ik heb het al gevonden kan op slot